۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

شرط به خدمت گرفتن ستاره پرسپولیس توسط استقلال لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،شرط به خدمت گرفتن ستاره پرسپولیس توسط استقلال لو رفت. یحیی گل محمدی چند روز قبل در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس اعلام کرد که حامد پاکدل و سیامک نعمتی در لیست فروش پرسپولیس...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،شرط به خدمت گرفتن ستاره پرسپولیس توسط استقلال لو رفت. یحیی گل محمدی چند روز قبل در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس اعلام کرد که حامد پاکدل و سیامک نعمتی در لیست فروش پرسپولیس هستند. حامد پاکدل به سرعت قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و از آنجایی که پیشنهاد خوبی از سوی تیم تراکتور دریافت کرده بود، باقی مانده قراردادش را به سرخ ها بخشید. اما سیامک نعمتی هنوز با پرسپولیس به توافق نهایی دست پیدا نکرده است.

سیامک نعمتی سخت مورد توجه استقلال قرار دارد اما این بازیکن عقد قرارداد با استقلال را منوط به روشن شدن تکلیف با تیم پرسپولیس دانسته است. به همین خاطر باشگاه استقلال منتظر است ابتدا تکلیف سیامک نعمتی با تیم پرسپولیس مشخص است و بعد با این بازیکن قرارداد امضاء کند. این درخواست مهم سیامک نعمتی از باشگاه رقیب است.

بازگشت سیامک نعمتی به اردوی سرخ ناممکن است و این بازیکن بعد از روشن کردن تکلیفش با پرسپولیس تیم جدیدش را مشخص خواهد کرد. به ظاهر پای مطالبات این بازیکن در میان است و سیامک نعمتی در تلاش است بعد از دریافت مطالبات معوقه خود از پرسپولیس با تیم جدید قرارداد امضاء کند.

گفتنی است باشگاه استقلال برای بخدمت گیری سیامک نعمتی در تلاش برای باز کردن پنجره اش است. امروز کانال رسمی باشگاه استقلال خبر داد که مطالبات پین را پرداخت کرده و نامه رضایت این مربی از باشگاه به فیفا ارجاع داده شده و به زودی مطالبات میلیچ نیز پرداخت خواهد شد. در این صورت باشگاه استقلال منعی برای بخدمت گیری سیامک نعمتی نخواهد داشت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار