۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

بازیکنان مس کرمان شارژ مالی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،بازیکنان مس کرمان شارژ مالی شدند. بعد از برد روحیه بخش مقابل نفت مسجدسلیمان، فرزاد حسین خانی امیدوار است تیمش در بازی حساس خارج از خانه مقابل پیکان نیز موفق به کسب امتیاز شود تا جایگ...

بازیکنان مس کرمان شارژ مالی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،بازیکنان مس کرمان شارژ مالی شدند. بعد از برد روحیه بخش مقابل نفت مسجدسلیمان، فرزاد حسین خانی امیدوار است تیمش در بازی حساس خارج از خانه مقابل پیکان نیز موفق به کسب امتیاز شود تا جایگاه آنها در جدول رده بندی از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

یکی از دغدغه‌های این تیم در کنار تقویت در پنجره نقل و انتقالاتی که اکنون طبق برنامه پیش می‌رود، پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی بود. محمد کهندل و دیگر مدیران باشگاه امروز موفق شدند طبق وعده‌ای که به بازیکنان و اعضای کادرفنی داده بودند، پیش از دیدار حساس مقابل پیکان، بخشی از درصد قرارداد بازیکنان را فراهم کرده و به حساب آنها واریز کنند تا این تیم اکنون با روحیه و انگیزه بالاتری مهیای جدال این هفته خود شود.

مدیران باشگاه اکنون به دنبال این هستند تا در بخش بعدی توافق خود با فرزاد حسین خانی برابر تقویت تیم، با نفرات مدنظر وی هر چه زودتر مذاکره و شرایط جذب آنها را نیز فراهم سازند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار