۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

بمب نقل و انتقالات استقلال در ترکیه منفجر شد / علی کریمی استقلال به استقلال بر می گردد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان، بمب نقل و انتقالات استقلال در ترکیه منفجر شد. علی کریمی هافبک سابق استقلال که در حال حاضر در کایسری اسپور ترکیه حضور دارد با اصرار فراوان علی فتح الله زاده قرار است بزودی با استقلا...

فرهاد مجیدی، جایگزین خط حمله استقلال را مشخص کرد / آجرلو با این 3 فوق ستاره قطعی کرد + جزئیات / حضور قریب الاتفاق علی کریمی در استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان، بمب نقل و انتقالات استقلال در ترکیه منفجر شد. علی کریمی هافبک سابق استقلال که در حال حاضر در کایسری اسپور ترکیه حضور دارد با اصرار فراوان علی فتح الله زاده قرار است بزودی با استقلال قرارداد امضا کند و از نیم فصل دوم در استقلال توپ بزند.

ساپینتو پیش از این درخواست جذب یک هافبک بازیساز را به مدیران استقلال داد و از فتح الله زاده خواست تا جذب یک هافبک را برای استقلال عملی کند زیرا وی به یک پلی میکر نیاز دارد و در حال حاضر استقلال با مشکل عدم حضور یک هافبک گل ساز روبرو است و از طرفی مدیریت تیم به دلیل قیمت بالای بازیکنان خارجی در مورد علی کریمی با ساپینتو به توافق رسیده است.

سرمربی استقلال خواستار جذب هافبک خارجی شد اما فتح الله زاده به دلیل مشکلات ارزی صلاح بر جذب بازیکنی مانند کریمی می داند که پیش از این در استقلال حضور داشته و می تواند با نظر ساپینتو در میانه میدان استقلال مثمرثمر باشد.

ساپینتو نیز پس از تماشای بازی های کریمی در تیم ملی و باشگاهش به حضور این بازیکن رضایت داده و این بازیکن نیز پس از ارائه شرط مسائل مالی اعلام آمادگی کرده و مدیرعامل استقلال نیز در مورد مبلغ قرارداد با کریمی مشکلی ندارد!

گفته می شود توافقات لازم با این بازیکن  در ترکیه توسط یکی از مسوولان استقلال انجام شده و ظرف یکی دو روز آینده قرارداد وی امضا می شود و بمب علی فتح الله زاده منفجر می شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار