۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان مهرآفرین از زبان نماینده مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ محمدرضا احمدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در ارتباط با اجرای قانون رتبه بندی انتقاداتی نسبت به عملکرد وزارت آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: با وجود ...

رتبه بندی و اعتراضات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ محمدرضا احمدی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در ارتباط با اجرای قانون رتبه بندی انتقاداتی نسبت به عملکرد وزارت آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: با وجود اینکه رتبه‌بندی پایه یک تقریباً به اتمام رسیده، اما همچنان تکلیف بسیاری از گزینش‌ها مشخص نشده است. علاوه بر این همچنان نقصی پرونده‌ها وجود دارد که موجب کندی اجرای قانون رتبه بندی شده است.

 

وی با اشاره به برخی شایعات درباره زمان اجرای رتبه‌بندی از جمله اینکه قرار است ملاک اجرای قانون از سوی دولت مهر ۱۴۰۱ باشد، تاکید کرد: این مسئله قطعا کذب است. بر اساس قانونِ مصوب مجلس رتبه‌بندی از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ شامل تمامی فرهنگیان از جمله بازنشستگان می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: البته درباره معلمان مهرآفرین وزارت آموزش و پرورش این گروه از معلمان از مهر ۱۴۰۱ یعنی از زمانی که طی مصوبه‌ای شرط برگزاری آزمون برای آن‌ها حذف شد، مشمول رتبه‌بندی می‌داند، اما مجلس معتقد است که معلمان مهرآفرین نیز باید همانند سایر فرهنگیان از شهریور ۱۴۰۰ مشمول رتبه‌بندی شوند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

یا مهدی

۱۲ بهمن ۱۴۰۱


با ابلاغ بخشنامه‌ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 10 بهمن 1401 به استان‌ها، عملاً تاریخ اجرای رتبه‌بندی معلمان از اول مهر 1401 اعلام شده است. آموزش و پرورش معتقد است که در بند 9 قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، زمان اجرای رتبه‌بندی معلمان از تاریخ اول مهر 1401 تعیین شده است. شما چی کردید؟! شما مثلا نماینده اید؟ مفتضحه.... قطعا کوتاهی ها و خرابکاری های شما نمایندگان رو و رئیستون رو به همه منتقل میکنیم... جواب گو باشید از این افتضاحتون

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار