۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

تیم خبرساز لیگ یک این هفته به زمین می‌رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،تیم خبرساز لیگ یک این هفته به زمین می‌رود. خوشه طلایی ساوه مدتی است درگیر مشکلات مالی عجیب و غریبی شده است. پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم دسته اولی باعث شد تا بازی گذشته این ت...

تیم خبرساز لیگ یک این هفته به زمین می‌رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،تیم خبرساز لیگ یک این هفته به زمین می‌رود. خوشه طلایی ساوه مدتی است درگیر مشکلات مالی عجیب و غریبی شده است. پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم دسته اولی باعث شد تا بازی گذشته این تیم لغو شود.

با این که اعضای تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه حضور یافتند و آماده انجام بازی بودند، اما بازیکنان خوشه طلایی در اعتراض به مشکلات مالی به زمین نرفتند تا بازی لغو و پرونده به کمیته انضباطی برود. پرونده ای که به احتمال فراوان رای آن برد ۳ بر صفر شمس آذر خواهد بود.

با اینکه نگرانی های زیادی درباره آینده خوشه طلایی وجود داشت، اما ظاهرا با برگزاری برخی جلسات میان مسئولان استان و شهر ساوه بازیکنان وعده هایی دریافت کردند و راضی به حضور در میادین شده‌اند.

حسین پرویزی مالک باشگاه خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص بیان کرد:‌«اعضای تیم ما عازم شهر یزد شده‌اند و فردا مقابل چادرملو بازی می‌کنیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد که باید به دسته پایین تر می رفتیم. مسئولان استانی وسط آمدند و وعده‌هایی داده‌اند. من در چند سال گذشته به تنهایی این تیم را به دندان کشیدم و اداره کردم. این همه هزینه کردم اما یک نفر نیامد بگوید که آیا کمکی لازم داری؟»

وی افزود: «این تیم نماد شهر ساوه است اما هیچ کدام از مسئولان تا الان وسط نیامدند. حتی آقای وزیر نامه زده که پولی را به عنوان کمک به ما بدهند اما هیچ کس این پول را پرداخت نکرده است. با این حال مجبورم از جیبم هزینه کنم و تیم را نگه دارم. انشاالله که در آینده شاهد این مسائل نباشیم.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار