۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

چرا سیامک نعمتی در لیست مازاد یحیی گل محمدی رفت ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ ابتدا محمد محمدی معاون باشگاه و سپس یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در مصاحبه‌هایی این موضوع را تائید کردند تا پرونده حضور این بازیکن در اردوگاه سرخ برای همیشه بسته شود. این بازیک...

نقل و انتقالات عجیب پرسپولیس | عصبانیت هوادران از جدایی ستاره پرسپولیس / دلایل فسخ قرارداد این ملی پوش با یحیی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ ابتدا محمد محمدی معاون باشگاه و سپس یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در مصاحبه‌هایی این موضوع را تائید کردند تا پرونده حضور این بازیکن در اردوگاه سرخ برای همیشه بسته شود.

این بازیکن اصلا فکرش را نمی‌کرد که یحیی گل‌محمدی بخواهد به یکباره او را در لیست مازاد قرار دهد و وقتی این اتفاق افتاد او شوکه شده و روحیه‌اش را از دست داد. در این میان برخی از بازیکنان پرسپولیس و حتی کریم باقری هم از شنیدن این خبر حسابی تعجب کردند.

حتی بعد از این ماجرا بزرگ‌ترهای تیم و باقری برای بازگشت نعمتی به تمرینات سرخپوشان پادرمیانی می‌کنند، اما یحیی اجازه بازگشت نعمتی را نمی‌دهد. اینکه حالا نعمتی از نظر فنی از چشم یحیی افتاده یا مساله‌ای دیگر در میان است مشخص نیست، اما شنیدیم به سرمربی پرسپولیس راپورت داده اند سیامک نعمتی ناراضی است و در رختکن بابت نیمکت نشینی اعتراض کرده است. ظاهرا همین موضوع را به گوش یحیی گل محمدی رسانده اند تا او تصمیم به کنار گذاشتن بازیکن با تجربه خودش بگیرد.

در روزهای اخیر تلاش‌هایی صورت گرفت تا گل محمدی از تصمیمی که درباره نعمتی گرفته صرف نظر کند اما صحبت‌های سرمربی پرسپولیس نشان داد که او روی مواضع قبلی خود مانده است و جدایی سیامک از پرسپولیس قطعی خواهد بود. گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب آهن در مورد دلیل جدایی نعمتی و اینکه جدایی او به درخواست خودش بوده یا کادرفنی نخواسته است، پاسخ واضحی نداد و گفت: نمی‌خواهم زیاد در مورد این مسایل صحبت کنم. در هر صورت گاهی بازیکنان بالا و پایین دارند و تیم عوض می‌کنند یا کادرفنی می‌خواهد این اتفاق رخ بدهد، فوتبال حرفه‌ای همین است. سیامک هم در مدت زمانی که در تیم ما بود. عملکرد خوبی از نظر فنی و اخلاقی داشت ولی شرایط متاسفانه برایش طوری رقم خورد که در نهایت از تیم ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم!

در ماجرای سیامک نعمتی به نوع مواجهه باشگاه با این جدایی برمی‌گردد که البته این موضع گیری ریشه در تلاش آنها برای حفظ حرمت بازیکن قدیمی‌شان دارد و به همین دلیل است که هم محمد محمدی و هم یخیی از عنوان «کنار گذاشته شده» برای سیامک استفاده نکردند و این مسئله را خواسته خود بازیکن برای رفتن به تیمی که بیشتر فرصت بازی کردن داشته باشد دانستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار