۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به فرار کردن لوکادیا از ایران/ رفتن او اصلا اهمیت ندارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به فرار کردن لوکادیا از ایران/ رفتن او اصلا اهمیت ندارد!. با شیث رضایی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت و گویی انجا...

نقل و انتقالات پرسپولیس | رقم نهائی قرارداد پرسولیس با این ستاره ملی پوش + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،واکنش کاپیتان سابق پرسپولیس به فرار کردن لوکادیا از ایران/ رفتن او اصلا اهمیت ندارد!. با شیث رضایی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

پرسپولیس بر خلاف پارسال شرایط خوبی دارد و صدرنشین لیگ محسوب می‌شود. به نظرت پرسپولیس این فصل چه فرقی با سال گذشته دارد؟

خب ببینید در کل دنیا، نایب قهرمانی عنوان بدی نیست و نمی‌شود اسمش را ناکامی‌گذاشت. با این حال بعد از کسب ۵ قهرمانی متوالی دیگر چیزی جز قهرمانی هواداران پرسپولیس را راضی نمی‌کرد. توقعات بالا رفته بود و به همین دلیل پرسپولیس فصل قبل به دل هواداران ننشست. البته منکر ضعف‌هایی که سال قبل وجود داشت، نمی‌شوم. پرسپولیس در این فصل در یارگیری فوق العاده کار کرد. بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند و نتیجه اش را کاملا در این فصل می‌بینیم. به لحاظ بدنی تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، خودشان را با قدیمی‌ترها زود وفق دادند که موضوع مهمی‌بود. در مجموع فکر می‌کنم اوضاع پرسپولیس خیلی خوب است و خداراشکر نتایج تیم عالی بوده و از این بابت خیلی خوشحالم.

چقدر احتمال می‌دهی در این فصل پرسپولیس به قهرمانی برسد؟

در اینکه پرسپولیس بهترین تیم لیگ است و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید، شکی نیست. با این حال اصلا در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و نباید از حالا حرف از قهرمانی زد. بازی‌های زیادی مانده و در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن به مراتب سخت تر از نیم فصل اول است. من فکر می‌کنم چند بازی مهم با تیم‌های مدعی مثل سپاهان، استقلال، تراکتور و گل گهر می‌تواند خیلی تعیین کننده باشد و اگر پرسپولیس در آن بازی‌ها امتیازات خوبی بگیرد، می‌توان به قهرمانی امیدوار بود.

تو خودت مدافع بودی. نظرت در خصوص عملکرد مدافعان این فصل پرسپولیس چیست؟

به نظرم دفاع تیمی پرسپولیس در این فصل به مراتب بهتر از سال گذشته است. همه مدافعانی که بازی می‌کنند ، شرایط خوبی دارند و عملکردشان عالی بوده است. ضمن اینکه در پشت این مدافعان بهترین گلر ایران حضور دارد که برای خودش یک تیم است. بیرانوند فوق العاده کار کرده و حضورش در پرسپولیس یک نعمت است. پارسال پرسپولیس درون دروازه خیلی ضربه خورد ولی امسال خداراشکر با حضور بیرانوند، شرایط به مراتب بهتر شده است.

در مورد رفتن لوکادیا چه صحبتی داری؟

ببینید پرسپولیس آنقدر بزرگ است که رفتن یک بازیکن اصلا اهمییتی ندارد و مهم نیست. اینکه او فوتبالیست خوبی بود، قبول است ولی حالا که رفته نباید زانوی غم بغل بگیریم و غصه بخوریم. تیم بازیکنان خوبی دارد که در این چند هفته هم به خوبی جای لوکادیا را پر کردند. مشکلی وجود ندارد و برای رفتن کسی نارارحتی نمی‌کنیم. من همیشه یک حرفی به دوستانم می‌زنم که به نظرم جالب است. می‌دانید چرا لوگوی باشگاه روی سینه و اسم بازیکن در پشت پیراهن زده می‌شود؟ دلیلش این است که باشگاه به مراتب بزرگتر از بازیکن و شخص است. من خودم هرچه دارم از پرسپولیس است و تا روزی که زنده هستم مدیون این تیم و بزرگی اش خواهم بود. اگر کسی من شیث رضایی را در خیابان می‌بیند و به من احترام می‌گذارد، فقط و فقط به خاطر پرسپولیس و بازی کردن برای این تیم است.ما هیچکداممان بدون پرسپولیس چیزی نیستم و پرسپولیس بوده که به ما همه چیز داده است.

نظرت در مورد جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل چیست؟

من اول به هر دو بازیکن خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه زندگی فوتبالی و غیرفوتبالی شان موفق باشند. به هر حال تصمیمی‌است که سرمربی تیم گرفته و همه باید تبعیت کنند. من نمی‌توانم بگویم این تصمیم درست بوده یا غلط. سرمربی تشخیص داده این دو بازیکن جدا شوند و همه باید به نظر یحیی گل محمدی احترام بگذارند. من خودم ۴ بار از پرسپولیس اخراج شدم ولی دوباره برگشتم و برای پرسپولیس بازی کردم. البته از این ۴ بار، فقط یک مرتبه از پرسپولیس جدا شدم ولی سعی کردم آنقدر خوب کار کنم تا دوباره تیمی که عاشقش بودم، من را بخواهد و بتوانم برای تیم محبوبم بازی کنم.

عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و قرار است یک مهاجم هم جذب شود. به نظرت پرسپولیس باز هم نیاز به بازیکن جدید دارد؟

در مورد عیسی باید بگویم که خوشحالم به تیم برگشت. باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی با توجه به شرایطی که او داشت، لطف بزرگی در حق این بازیکن انجام دادند و اجازه دادند تا قراردادش تمدید شود. عیسی در بازی‌های آسیایی با انگشت شکسته برای ما بازی کرد و گل محمدی هم به خاطر آن لطف آل کثیر و معرفتی که به خرج داد، قبول کرد او دوباره به پرسپولیس برگردد و به نظرم خیلی به عیسی محبت کرد. در مورد بازیکنان جدید که سرمربی تیم باید تصمیم بگیرد ولی به نظرم در صورت جذب مهاجم، پرسپولیس دیگر به بازیکنی نیاز ندارد و تیم ما تکمیل است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار