۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

خبرهای خوب پرسپولیس برای هواداران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان؛ حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با میدان در این ارتباط گفت: واقعا شنیدن خبر حضور هواداران در ورزشگاه همه ما را به وجد آورد. حقیقتا برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌ها...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان؛ حسین خبیری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با میدان در این ارتباط گفت: واقعا شنیدن خبر حضور هواداران در ورزشگاه همه ما را به وجد آورد. حقیقتا برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر فاقد نشاط و هیجان لازم است. از زمانیکه فدراسیون فوتبال در مورد حضور طرفداران فوتبال در ورزشگاه اطلاع‌رسانی کرد بسیار مشتاقیم و لحظه شماری می‌کنیم تا شاهد بازی‌های پرهیجان از سوی پرسپولیس در مقابل دید هوادارانش باشیم. امیدواریم فدراسیون فوتبال با درایت شرایط لازم برای این حضور را فراهم آورد و ما و هواداران بیشتر از قبل امیدوار باشیم که در پایان فصل امکان برگزاری جشن قهرمانی را در حضور هواداران داشته باشیم.

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین شرایط تیم به میدان گفت: خدا را شکر در نیم فصل دوم هم شروع خوبی داشتیم و هیات مدیره باشگاه به این تیم، کادرفنی و بازیکنان افتخار می‌کند. با وجود اینکه مشکلات همواره وجود داشته اما می‌بینیم که بین مدیریت، کادرفنی و اعضای تیم همدلی و اتحاد خوبی وجود دارد و همگی با دلسوزی کارها را پیش می‌برند. امیدواریم این برتری فنی و اخلاقی کادرفنی و بازیکنان تا پایان فصل ادامه داشته باشد و این شرایط منجر به کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس شود.

 

در پایان از خبیری در مورد یارگیری نیم فصل تیم سوال کردیم و او در پاسخ گفت: برنامه یارگیری در حوزه عملکرد آقای درویش و معاونت بین‌الملل باشگاه قرار دارد و ایشان در تلاش هستند تا گزینه مورد نظر آقای گل‌محمدی را جذب کنند. قطعا ایشان و باشگاه به زودی بازیکن جدید را به اطلاع هواداران خواهد رساند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار