۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

طارمی پورتو | ستاره فوتبال ایران در اروپا دور خورد + خلاصه بازی دیشب پورتو با گلزنی طارمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،طارمی پورتو | ستاره فوتبال ایران در اروپا دور خورد + خلاصه بازی دیشب پورتو با گلزنی طارمی. دو باشگاه لندنی در ماه های اخیر خود را خواهان جذب طارمی نشان می دادند. چلسی حتی در ساع...

مهدی طارمی ازدواج کرد؟ اسم همسر پدیده فوتبال ایران فاش شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،طارمی پورتو | ستاره فوتبال ایران در اروپا دور خورد + خلاصه بازی دیشب پورتو با گلزنی طارمی. دو باشگاه لندنی در ماه های اخیر خود را خواهان جذب طارمی نشان می دادند. چلسی حتی در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی مذاکرات مفصلی را با طارمی انجام داد اما در نهایت اوبامیانگ را از بارسلونا خرید و از این مهاجم گابنی در ترکیب خود استفاده کرد. ماجرای طارمی و دو تیم لندنی اما به همین جا ختم نشد و بعدها هم شایعه‌هایی درباره علاقه آنها به مهاجم ایرانی پورتو به میان آمد. با این حال اما چلسی در هفته‌های اخیر دو بازیکن هجومی جذب کرد که همین مسأله انتقال طارمی به این تیم را منتفی می‌کند.

طارمی پورتو

ژوائو فیلیکس پرتغالی از اتلتیکومادرید شکار چلسی برای نوک خط حمله بود. بازیکن تکنیکی و جوانی که تیم‌های بسیاری را خواهان خود می‌دید اما ترجیح داد به لندن برود و زیر نظر گراهام پاتر بازی کند. دیگر خرید چلسی در فاز تهاجمی میخاییلو مودریک است.

بال کناری و تهاجمی سابق شاختار دونتسک اوکراین که یکی از پدیده‌های فوتبال اروپا در یک سال اخیر محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد با این دو خرید، کار چلسی در بخش تهاجمی و در نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسیده است و احتمالاً دیگر مهاجمی به لیست این تیم اضافه نخواهد شد.

از طرفی دیگر آرسنال هم برای جذب طارمی طی ماه‌های اخیر علاقه نشان داده بود. ادو که مدیر ورزشی این تیم است، کار این انتقال را پیگیری می‌کرد و البته مصدومیت خسوس هم مزید بر علت بود تا صدرنشین فعلی لیگ برتر دنبال جذب مهاجمی آماده باشد. مهدی طارمی یکی از گزینه‌ها بود که البته مذاکراتی نیز در این رابطه انجام شد اما هیچ‌وقت شکل رسمی به خود نگرفت. در نهایت هم آرسنال تروسارد بلژیکی را از برایتون جذب کرد تا ماجرای انتقال طارمی به این تیم تا حدود زیادی به پایان برسد.

مهدی طارمی اما فارغ از هیاهوی نقل و انتقالات تمرکز خود را روی موفقیت پورتو گذاشته و قصد دارد همراه این تیم قهرمانی در لیگ پرتغال را تکرار کند.

مهاجم ایرانی در هفته هفدهم و مقابل ویتوریا گیمارش از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت اما برخلاف مسابقات گذشته در گلزنی و ثبت پاس گل موفق عمل نکرد. طارمی در دقیقه ۸۸ هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت. وبسایت تحلیلی و آماری «گل‌پوینت» هم در پایان بازی پورتو با گیمارش «متئوس اوریبه» را با ۷.۳ امتیاز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کرد. طارمی هم با نمره متوسط ۵.۴ دومین بازیکن ضعیف پورتو بعد از تونی مارتینز بود.

پورتو با این برد ۳۹ امتیازی شد اما با توجه به پیروزی بنفیکا و براگا همچنان در رده سوم جدول ایستاده است. مهدی طارمی هم که این فصل ۱۰ گل برای پورتو به ثمر رسانده، در جایگاه دوم جدول بهترین گلزنان لیگ پرتغال ایستاده است. رتبه اول در اختیار گونسالو راموس است. مهاجم جوان و پرتغالی بنفیکا که در جام جهانی هم جای کریستیانو رونالدو در ترکیب اصلی را گرفت و به انتخاب اصلی فرناندو سانتوش تبدیل شد. باید ببینیم آیا طارمی می‌تواند دوباره کفش طلای لیگ پرتغال را به دست بیاورد یا نه؟

خلاصه بازی دیشب پورتو با گلزنی طارمی

خلاصه بازی دیشب پورتو: چه می کنی آقای طارمی؟

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار