۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

اخبار فوری پرسپولیس و استقلال / ۵ ستاره در لیست مازاد نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار فوری پرسپولیس و استقلال / ۵ ستاره در لیست مازاد نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال. پرسپولیس با قرار دادن سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست خروج خود در کنار ساپینتو که اکنون با سیاوش یز...

مشکلات استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار فوری پرسپولیس و استقلال / ۵ ستاره در لیست مازاد نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس و استقلال. پرسپولیس با قرار دادن سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست خروج خود در کنار ساپینتو که اکنون با سیاوش یزدانی اکنون بار دیگر به مشکل برخورده، باعث شد تا تنور نقل و انتقالات احتمالا با خروج این بازیکنان و حضور آنها در پنجره زمستانی داغ شود.

لیگ برتر ایران اکنون پنجره زمستانی کم سر و صدایی را پشت سر می‌گذارد و این در حالیست که تنها ۴ روز به پایان نقل و انتقالات باقی مانده است. حضور سیامک نعمتی و حامد پاکدل از پرسپولیس در کنار احتمالاتی که در خصوص لیست استقلال با کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از تمرین امروز توسط ساپینتو شکل گرفته و از عزیزبک آمانوف و همچنین سجاد شهباززاده به عنوان دیگر خروجی آن یاد می‌شود، باعث شده تا انتظار اتفاقات جالبی را طی روزهای آتی کشید.

در کنار این بازیکنان گادوین منشا نیز به عنوان آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که البته در این فصل، شرایط متفاوتی را تجربه کرده، دیگر بازیکنی است که در پنجره نقل و انتقالات بحث مقصد آینده او داغ شده است.

فولاد خوزستان نیز با نظر جواد نکونام بار دیگر حضوری فعال در پنجره نقل و انتقالاتی خواهد داشت. آنها احتمالا موسی کولیبالی را در لیست خروجی خود قرار داده‌اند و با توجه به شرایطی که آیاندا پاتوسی دنبال می‌کند بعید نیست او نیز از تفکرات نکونام خارج شود و به واسطه این خروجی‌ها، به دنبال تقویت دوباره خود باشند. در این راستا بار دیگر سرمربی فولاد چشم به ستاره‌های استقلال و پرسپولیس و البته نفرات خارجی دوخته است. بعد از جذب روبرتو تورس از اوساسونا، سرخپوشان اهوازی بار دیگر به دنبال جذب ستاره‌ای دیگر هستند و باید دید نکونام اینبار کدام بازیکن را نشانه خواهد گرفت.

در فصل جاری تیم‌ها با توجه به شرایط و بودجه و همچنین موانعی که بر سر انتقال‌ها وجود دارد، تا این لحظه نتوانسته‌اند نقل و انتقالات پر سر و صدایی را شکل دهند. با این حال اکنون با حضور سیامک نعمتی، سیاوش یزدانی، گادوین منشا، موسی کولیبالی، حامد پاکدل و … باید در فاصله چهار روز مانده به پایان این موعد، شاهد اخبار جالبی در خصوص مقاصد این بازیکنان بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار