۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

رد پیشنهاد استقلال توسط ستاره مازاد پرسپولیس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رد پیشنهاد استقلال توسط ستاره مازاد پرسپولیس!. سیامک نعمتی با تصمیم یحیی گل محمدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و باید تیم جدیدش را انتخاب کند. در حالی که از گل گهر، تراکتور و فولاد به عنوان مشت...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رد پیشنهاد استقلال توسط ستاره مازاد پرسپولیس!. سیامک نعمتی با تصمیم یحیی گل محمدی در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و باید تیم جدیدش را انتخاب کند. در حالی که از گل گهر، تراکتور و فولاد به عنوان مشتریان جدی ستاره پرسپولیس یاد می‌شد، امروز شایعه پیشنهاد استقلال هم به سیامک نعمتی مطرح شد. موضوعی که به طور حتم یک شایعه است و نه سیامک علاقه ای به استقلالی شدن دارد و نه باشگاه استقلال این بازیکن را می‌خواهد.آبی‌ها در پست نعمتی، یامگا و حردانی را دارد و دیگر نیازی به حضور بازیکن جدید در این تیم حس نمی‌شود. ضمن اینکه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم بسته است و این تیم اصلا نمی‌تواند در حال حاضر بازیکنی را جذب کند. نکته جالب توجه در خصوص پیشنهاد استقلال به نعمتی این است که این بازیکن تا به حال دو بار پیشنهاد استقلال را رد کرد و همیشه هم از عشق و علاقه اش به پرسپولیس و رنگ قرمز صحبت کرد. اولین پیشنهاد آبی‌ها به سیامک نعمتی زمانی بود که این بازیکن در پیکان بازی می‌کرد. سیامک بعد از درخشش در این تیم و گل زیبایی که به مهدی رحمتی در بازی مقابل استقلال زد، سر زبان‌ها افتاد. قبل از آمدن به پرسپولیس، نعمتی از هر دو تیم بزرگ پایتخت پیشنهاد داشت ولی به گفته خودش به خاطر علاقه قلبی به پرسپولیس، این تیم را انتخاب کرد. سیامک همان زمان در مورد انتخاب پرسپولیس گفته بود، خودم و خانواده‌ام همیشه پرسپولیسی بودیم و دوست داشتم پیراهن این تیم را بر تن کنم.

وقتی پیشنهاد پرسپولیس و استقلال را به صورت همزمان دریافت کردم، تصمیم گرفتم تیم محبوبم یعنی پرسپولیس را انتخاب کنم. سیامک چند سال بعد و زمان سرمربیگری محمود فکری در استقلال هم از این تیم پیشنهاد دریافت کرد ولی باز هم پیشنهاد آبی‌ها رد کرد. سیامک که آن زمان عضو پرسپولیس بود، بعدها در مورد این پیشنهاد گفت: پرسپولیس یعنی عشق! من این تیم و هوادارانش را دوست دارم و خاطرات خیلی خوبی در پرسپولیس دارم.

دوست ندارم تصمیمی بگیرم که هواداران پرسپولیس ناراحت شوند. دوست نداشتم به استقلال بروم و می‌خواهم در پرسپولیس بمانم. سیامک که زننده گل صعود به فینال آسیا برای پرسپولیس بود و در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا طی چند فصل قبل هم حضور داشت، بعد از ۶ سال بازی برای پرسپولیس، در لیست مازاد قرار گرفت و باید از این تیم جدا شود. نعمتی محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس دارد و البته این بازیکن امیدوار است تا بعدا دوباره فرصت حضور در پرسپولیس را پیدا کند و به این تیم بازگردد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار