۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

پایان روزهای بد استقلال، این مدافع بر می گردد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،پایان روزهای بد استقلال، این مدافع بر می گردد. استقلال با خاطره ای خوش به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت. در سوپر جام با شکست نساجی قهرمان شد و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،پایان روزهای بد استقلال، این مدافع بر می گردد. استقلال با خاطره ای خوش به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت. در سوپر جام با شکست نساجی قهرمان شد و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت می کرد اما در تطعیلات اتفاقاتی برای استقلال رخ داد که موجب مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم شد و به دنبال آن آبی ها از نظر سطح کیفی بازی افت کردند و ۸ امتیاز از پرسپولیس عقب افتادند. یکی از بازیکنان کلیدی استقلال که در تعطیلات جام جهانی دچار مصدومیت شد عارف غلامی بود. مدافعی که در کنار سیلوا یک زوج خوب را در خط دفاعی شکل می داد. با پوشش از سوی سیلوا عارف غلامی پیشروی و در بازیسازی به تیمش کمک می کرد. این بازیکن در جریان دیدار دوستانه با هوادار آسیب دید و در حالی که گفته می شد به دیدار با پرسپولیس می رسد، بازگشت زودهنگام او به تمرین موجب تشدید مصدومیتش شد و نه تنها در دربی بلکه بعد از تطعیلات در هیچ یک از بازی های رمسی استقلال به میدان نیامد! اکنون اما به نظر می رسد شرایط او ایده آل شده و از بازی با ملوان یک بار دیگر به ترکیب تیم بر می گردد. با توجه به مصدومیت محمد حسین مرادمند و واگذاری تعیین وضعیت سیاوش یزدانی به باشگاه قابل حدس است که عارف غلامی به طور کامل از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و بار دیگر در جمع مردان اصلی ریکاردو ساپینتو قرار گیرد.

با بازگشت عارف غلامی به ترکیب تیم استقلال در بازی با ملوان یک بار دیگر می تواند بازیسازی را از عقب آغاز کند و در این صورت هافبک های استقلال برای جولان دهی فضای بیشتری به دست خواهند آورد و چه بسا سبک بازی استقلال به همان سبک بازی پیش از جام جهانی برگردد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار