۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

الهام حمیدی با چهره جدید+ فیلم کمتر دیده شده الهام حمیدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر را در زیر بخوانید. در ادامه فیلم کمتر دیده شده الهام حمیدی نیز آورده شده است. الهام حمیدی از بازیگران توانمند ایرانی است که در هرنقشی موفق عمل کرده است. الهام حمیدی در ...

بیوگرافی الهام حمیدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بیوگرافی الهام حمیدی بازیگر را در زیر بخوانید. در ادامه فیلم کمتر دیده شده الهام حمیدی نیز آورده شده است. الهام حمیدی از بازیگران توانمند ایرانی است که در هرنقشی موفق عمل کرده است. الهام حمیدی در فیلم شهید بابایی نقش بسیار موثری ایفا کرده است. در ادامه خلاصه ای از بیوگرافی این بازیگر محبوب را می خوانیم.

بیوگرافی کامل و جذاب الهام حمیدی

نام :الهام
نام خانوادگی :حمیدی
تاریخ تولد :۱۳۵۶/۹/۸
محل تولد :تهران
همسر :علیرضا صادقی
تحصیلات :لیسانس حسابداری
فرزندان :یک پسر و دختر

فیلم کمتر دیده شده الهام حمیدی

زندگی شخصی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

الهام حمیدی در دوران کودکی

الهام حمیدی با نام اصلی «نوشین» در خانواده ای هنری به دنیا آمد. مادر الهام حمیدی خانه‌دار و پدرش با اینکه کارمند بود در جوانی از بازیگران تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود. او دارای دو برادر کوچکتر از خود می باشد.

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال ۱۳۷۶ در ۲۰ سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه ۹۷ بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه ۹۸ مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

فرزندان الهام حمیدی

۱۲ خردادماه سال ۹۹ بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش بنام «الوین» داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. این بانوی هنرمند به فاصله یک سال و پنج ماه صاحب فرزند دیگری شد. فرزند دوم ایشان یک دختر به نام ماهلین است که در روز ۲۲ مهر ۱۴۰۰ چشم به جهان گشود.

 

بیوگرافی الهام حمیدی

علاقمندی ها و حواشی زندگی الهام حمیدی

الهام حمیدی نه تنها در عرصه بازیگری توانمند است بلکه آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد. از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

او از میان خوانندگان طرفدار صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

الهام حمیدی آراستگی و مراقبت از خود را جزء باید های زندگی‌ دانسته و معتقد است چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش کرد اما مخالف عمل‌ های زیبایی بوده و کارهای مراقبتی را برای حفظ شادابی پوست انجام می دهد.

خانم بازیگر بسیاری از کارهای هنری از نقاشی و کارهای دستی گرفته را گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ ای دنبال کرده‌ است. الهام حمیدی در سالها قبل کار مزون لباس را شروع نمود اما با این افزایش قیمت دلار متحمل ضرر مالی و ورشکستگی شده است.

آغاز فعالیت هنری الهام حمیدی

الهام حمیدی اولین بار بازیگری را در سال ۱۳۶۳ وقتی ۷ ساله بود با تئاتر تجربه کرد و توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرد. او یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد.

شهرت الهام حمیدی در تلویزیون
شروع شهرت الهام حمیدی در تلویزیون با سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردان قاسم جعفری در سال ۱۳۸۲ بود. بازی زیبای الهام حمیدی در سریال زیر تیغ، یوسف پیامبر و شوق پرواز، او را در میان مخاطبان تلویزیون محبوب تر از گذشته کرد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار