۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

واکنش های عضو هیئت رئیسه به یک خبر تلخ؛ دود این مسئله به چشم اهالی فوتبال می‌رود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش های عضو هیئت رئیسه به یک خبر تلخ؛ دود این مسئله به چشم اهالی فوتبال می‌رود. شب گذشته مدیر رسانه ای سابق باشگاه پدیده استوری منتشر کرد و در این استوری مدعی شد؛ به دلیل تعرض مربی نماها به بازیک...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،واکنش های عضو هیئت رئیسه به یک خبر تلخ؛ دود این مسئله به چشم اهالی فوتبال می‌رود. شب گذشته مدیر رسانه ای سابق باشگاه پدیده استوری منتشر کرد و در این استوری مدعی شد؛ به دلیل تعرض مربی نماها به بازیکنان در یک مدرسه فوتبال و باشگاه والدین ۱۵ بازیکن به مراجع قضایی شرکت کرده اند و پرونده ای در همین راستا در دادستانی تشکیل شده است.

انتشار این خبر واکنش فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش و جوانان را به همراه داشت.

احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان در واکنش به این خبر تلخ گفت: اگر مدرسه فوتبالی فعالیت دارد باید از کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان مجوز بگیرد. اگر بدون مجوز هم عمل می‌کند، هیئت‌های فوتبال در کل کشور ضابط نیستند. ضابط اجرایی و مقام اجرایی برای گزارش به مقامات انتظامی و قضایی، اداره کل ورزش و جوانان است. در قانون هیچ کجا نیامده است هیئت‌ها باید برای جلوگیری از فعالیت غیر قانونی مدارس می‌توانند مستقیم ورود پیدا کنند. این ارتباطش کامل با اداره کل ورزش است. اگر کار غیر قانونی انجام می‌شود، این ضعف کاملا به اداره ورزش و جوانان استان بازمی‌گردد. در هر صورت ما طبق قوانین وارد می‌شویم، برخورد می‌کنیم و نتایج را به گوش مردم خواهیم رساند. آقای هاشمی جواهری، هر روز به دنبال مسئله هستند. ما چهارشنبه مجمع داشتیم و ایشان قبل از ورود آقای تاج به مشهد، خبرسازی‌ها را شروع کردند و در مجمع علی‌رغم دعوت حضور نداشتند. سپس از آقای تاج خواستند که تنها ایشان را ببینند. رئیس فدراسیون رفتند و بعدش خبرسازی کردند که اصولی را به اداره راه ندادند. من اصلا مراجعه‌ای نداشتم که بخواهند راه ندهند. بعد از آن فیلمی گرفته می‌شود و یک فایل صوتی از توضیحاتی که آقای تاج می‌دهند را در رسانه‌های وابسته به خودشان منتشر می‌کنند. مجددا موضوع مدرسه فوتبال را مطرح می‌کنند و همه این‌ها یک سناریوی طراحی شده توسط عده‌ای است که وضعیت خوب و عملکرد مطبوع هیئت فوتبال را تحت‌الشعاع قرار دهند. دود این مسئله به چشم اهالی فوتبال می‌رود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار