۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

چالش عجیب استقلال برای بازوبند کاپیتانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،چالش عجیب استقلال برای بازوبند کاپیتانی. گزینه‌های کاپیتانی استقلال برای این بازی با توجه به ترکیب، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی بودند. چالش عجیب استقلال برای بازوبند کاپیتانی یزدانی ۶ ماه زودتر از ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،چالش عجیب استقلال برای بازوبند کاپیتانی. گزینه‌های کاپیتانی استقلال برای این بازی با توجه به ترکیب، ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی بودند.

چالش عجیب استقلال برای بازوبند کاپیتانی

یزدانی ۶ ماه زودتر از استقلال به استقلال پیوست. در ابتدای لیگ نوزدهم. در نیم فصل همان سال بود که مطهری آبی‌پوش شد. در ادامه البته یزدانی در لیگ بیست و یکم در ۳ ماه آخر از استقلال جدا شد اما همچنین به دلیل حضور در استقلال، چند ماه زودتر، کاپیتان استقلال شد.

نکته اینجاست که با ورود سجاد شهباززاده به زمین، او هم شایسته بستن بازوبند بود زیرا زودتر از یزدانی و مطهری در سال ۹۳ به استقلال پیوست اما به دلیل سابقه کمتر او بازوبند را به بازو نبست. شهباززاده در لیگ چهاردهم و پانزدهم به طور کامل برای آبی‌ها به میدان رفت اما در لیگ هفدهم کمتر از ۲ ماه در عضویت آبی‌ها بود و سابقه‌اش به کمتر از ۳ سال می‌رسد.

گفتنی است در بازی بعدی آبی‌ها چشمی به ترکیب برمی‌گردد و کاپیتان خواهد بود اما در صورت غیبت وی بازهم این چالش بوجود خواهد آمد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار