۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

آب پاکی تراکتور روی دست استقلالی‌ها/ کاوه و آلوز را نمی‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،آب پاکی تراکتور روی دست استقلالی‌ها/ کاوه و آلوز را نمی‌دهیم.  یکی از مهمترین خبرهای روزهای اخیر به صحبت‌های مدیرعامل استقلال درباره فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم مربوط می‌شود. جای...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،آب پاکی تراکتور روی دست استقلالی‌ها/ کاوه و آلوز را نمی‌دهیم.  یکی از مهمترین خبرهای روزهای اخیر به صحبت‌های مدیرعامل استقلال درباره فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم مربوط می‌شود. جایی که علی فتح‌الله‌زاده اعلام کرد می‌خواهد ریکاردو آلوز بازیکن تراکتور را آبی‌پوش کند و در این خصوص نیز به باشگاه تراکتور نامه رسمی فرستاده شده است.

* آب پاکی روی دست استقلالی‌ها

علیرغم اینکه این خبر برای استقلالی‌ها امیدوارکننده بود، هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با یکی از سایت‌های خبری پاسخ همتای خود را اینگونه داد: فتح‌الله‌زاده کارتابل خود را چک کند. اگر این کار را انجام بدهد متوجه می‌شود که پاسخ استقلال را داده و گفته‌ایم آلوز را به این باشگاه نمی‌دهیم. پاسخ ما نسبت به این درخواست منفی است. فتح‌الله‌زاده نباید در مورد بازیکن تحت قرارداد یک باشگاه دیگر در رسانه صحبت کند.

* شکایت از فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل تراکتور که این اقدام را غیرحرفه‌ای خواند، با استناد به آئین نامه نقل و انتقالات مدعی شد مدیرعامل استقلال مرتکب تخلف شده و به همین دلیل از او شکایت خواهد شد. او در این باره گفت: فتح‌الله‌زاده با آوردن اسم بازیکنان باشگاه‌های دیگر می‌خواهد از زیر فشار خارج شود اما این مسائل به ما ربطی ندارد. امروز تیم ما بازی دارد و این مصاحبه‌ها چه مفهومی دارد؟ قطعا از فتح‌الله‌زاده به خاطر این رفتارش شکایت می‌کنیم. آقایان ادعای حرفه‌گری‌شان هم می‌شود. چرا باید از بازیکن تحت قرارداد باشگاه دیگر در فاصله چند ساعت مانده به بازی تراکتور نام ببرند.

* کاوه در تراکتور می‌ماند

با توجه به مطرح شدن شایعاتی مبنی بر بازگشت کاوه رضایی به استقلال با توجه به بندی که در قراردادش لحاظ شده، از این بازیکن به عنوان اولین خرید زمستانی ساپینتو نیز یاد شده است، در عین حال هوشنگ نصیرزاده این موضوع را هم رد کرده و گفته: بارها اعلام کردیم رضایی تحت قرارداد تراکتور است و تا آخر فصل باید در تیم ما بماند. چنین بندی در قرارداد او موجود نیست .

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار