۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

پیشنهاد وسوسه برانگیز استقلالی ها به ستاره ی جدا شده پرسپولیس؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ سیامک نعمتی امروز راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا به صورت رسمی طی توافق با این باشگاه قراردادش را فسخ کند. به گزارش پارس فوتبال، هافبک سرخپوشان بعد از نزدیک به شش سال حضور د...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ سیامک نعمتی امروز راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا به صورت رسمی طی توافق با این باشگاه قراردادش را فسخ کند.

به گزارش پارس فوتبال، هافبک سرخپوشان بعد از نزدیک به شش سال حضور در جمع پرسپولیسی‌ها اکنون در پایان مسیر با این تیم قرار گرفته است.

نعمتی که یکی از بازیکنانی است که یحیی گل‌محمدی به وی اجازه جدایی از این تیم را داده است، امروز راهی باشگاه خواهد شد تا رضایتنامه خود را دریافت کند.

هافبک راست پرسپولیس که در این تیم در پست‌های مختلفی از جمله مدافع راست، هافبک میانی و مهاجم به کار گرفته شده بود و گل تاریخی صعود به اولین فینال لیگ قهرمانان را نیز به ثمر رسانده بود، با پیشنهاداتی مواجه شده و باید دید در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

در کنار تراکتور، گل گهر، سپاهان و فولاد که جدی‌ترین مشتریان این بازیکن محسوب می‌شوند، گفته می‌شود استقلال نیز نیم نگاهی به جذب این بازیکن دارد تا یاغی جدیدی را معرفی کند.

آبی‌ها پیش از این محمد نادری و آرمان رمضانی و همچنین گادوین منشا را از پرسپولیس به خدمت گرفته بودند و فتح‌الله‌زاده بدش نمی‌آید در دوره جدید مدیریت خود ستاره دیگری از تیم رقیب را به اردوگاه آبی‌ها بیاورد. در این خصوص گفته می‌شود استقلالی‌ها در انتظار نظر نهایی ساپینتو سرمربی این تیم هستند تا در صورت موافقت این مربی پرتغالی، مذاکرات رسمی را با سیامک نعمتی دنبال کنند.

نعمتی که پیش از این و قبل از حضور در پرسپولیس نیز با پیشنهاد استقلال در دوره حضورش در پیکان مواجه شده بود و مدعی شد به واسطه تمایل و علاقه‌اش به پرسپولیس آن را رد کرده است، شاید با توجه به شرایطی که دنبال کرده و دور شدن از تیم موردعلاقه‌اش تصمیمی احساسی بگیرد و تجربه جدیدی را دنبال کند. باید دید بعد از جدایی سیامک نعمتی و دریافت رضایتنامه‌اش از این باشگاه، او در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا خاطرات دوره حضورش در پرسپولیس را فراموش خواهد کرد و پیراهن آبی را بر تن می‌کند یا خیر.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار