۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

اقدام عجیب ستاره لیگ برتری پس از پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،اقدام عجیب ستاره لیگ برتری پس از پیشنهاد پرسپولیس. شنیده ها از این حکایت دارد که پرسپولیسی ها به دنبال راهکاری برای جذب ستاره سپاهان هستند، این در حالی است که با وجود قرارداد این با...

معاوضه تاریخی سپاهان و پرسپولیس / نقل و انتقالات جنجالی پرسپولیس و سپاهان هم زمان در تاریخ فوتبال ایران / یحیی گل کاشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از منیبان،اقدام عجیب ستاره لیگ برتری پس از پیشنهاد پرسپولیس. شنیده ها از این حکایت دارد که پرسپولیسی ها به دنبال راهکاری برای جذب ستاره سپاهان هستند، این در حالی است که با وجود قرارداد این بازیکن با زردپوشان اصفهانی، نورافکن از طریق مدیربرنامه هایش پی گیر انتقال به تیمی خارجی است. در این میان گفته می شود یکی دو پیشنهاد نیز در این زمینه به نورافکن رسیده است که برای فصل نقل و انتقالات تابستانی و پس از پایان قرارداد او با سپاهان است.

 در این راستا گفته می شود در صورتی که پیشنهادهای خارجی نورافکن تا تابستان نهایی نشود، این بازیکن پس از پایان قراردادش با سپاهان و به عنوان بازیکن آزاد برای فصل آینده می تواند بدون مشکل خاصی پرسپولیسی شود و پیراهن قرمزهای پایتخت نشین را بر تن کند. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار