۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

استقلال – ملوان؛ ستاره آبی‌پوشان احیا می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،استقلال – ملوان؛ ستاره آبی‌پوشان احیا می‌شود؟. استقلال پنجشنبه این هفته در حالی میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود که مسابقه رفت دو تیم با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید. همان جدال پر سرو صدا ...

خبر مهم و فوری استقلال | تله بزرگ برای استقلال/ همه نقشه‌های مازیار برای گیر انداختن سرمربی پرتغالی استقلال در مرداب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،استقلال – ملوان؛ ستاره آبی‌پوشان احیا می‌شود؟. استقلال پنجشنبه این هفته در حالی میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود که مسابقه رفت دو تیم با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید.

همان جدال پر سرو صدا که ریکارد و ساپینتو با لگد به برانکارد کنار زمین کوبید و جنجال بزرگی به راه افتاد. البته آن مسابقه یک اتفاق مهم دیگر هم داشت. مهدی قایدی که پس از سپری کردن فصلی ناموفق در فوتبال امارات، دوباره به جمع آبی پوشان بازگشته بود در دقیقه ۷۹ توانست دروازه ملوان را باز کند و در وقت‌های تلف شده نیز خطای پنالتی روی او صورت گرفته تا مهدی مهدی پور گل سوم استقلالی‌ها را بزند آن مسابقه به نوعی قایدی را احیا کرد اما این اتفاق برای قرار گرفتن نام مهدی در فهرست بازیکنان جام جهانی قطر کافی نبود و در نهایت کارلوس کی‌روش او را خط زد. حالا باید منتظر ماند و دید که مهدی قایدی دوباره در بازی با ملوان احیا خواهد شد و می‌تواند دروازه حریف را باز کند یا خیر؟

گفتنی است استقلال پنجشنبه راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی از ملوان پذیرایی خواهد کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار