۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

منتظر مصاحبه های طوفانی چند ستاره تیم ملی باشید/ سکوت بازیکنان معترض چه زمانی می شکند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،منتظر مصاحبه های طوفانی چند ستاره تیم ملی باشید/ سکوت بازیکنان معترض چه زمانی می شکند؟.تیم ملی نتایج خوبی در جام جهانی نگرفت و درحالی که فقط به یک تساوی در مقابل آمریکا نیاز داشت، موفق به کسب آن نش...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،منتظر مصاحبه های طوفانی چند ستاره تیم ملی باشید/ سکوت بازیکنان معترض چه زمانی می شکند؟.تیم ملی نتایج خوبی در جام جهانی نگرفت و درحالی که فقط به یک تساوی در مقابل آمریکا نیاز داشت، موفق به کسب آن نشد و با قبول شکست در آن بازی ، از گردونه رقابت های جام جهانی کنار رفت. کیروش در این جام جهانی بیشتر از بازیکنانی استفاده کرد که قبلا با آن ها در جام جهانی روسیه حضور داشت و درحالی که پیشبینی می شد ، بسیاری از این بازیکنان نیمکت نشین شوند و یا حتی در جام جهانی حضور نداشته باشند، شاهد آن بودیم که این نفرات فرصت خوبی برای بازی کردن پیدا کردند و بعضا در ترکیب اصلی تیم ملی هم حضور داشتند.

همین موضوع جو سنگینی را در اردوی تیم ملی به وجود آورد و چند ستاره تیم ملی هم به شدت نسبت به تصمیمات فنی کیروش معترض بودند. این نفرات که هر کدام مدعی حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بودند، درحالی در قطر به میدان نرفتند و یا خیلی کم فرصت بازی پیدا کردند که فکر می کردند حضور پررنگ تری در جام جهانی داشته باشند. حالا و بعد از گذشت چند روز از حذف تیم ملی و بازگشت ملی پوشان از قطر ، این نفرات سکوت اختیار کردند و پاسخی به تماس خبرنگاران نمی دهند.

دلیل این کار توسط این چند ستاره این است که آن ها منتظر هستند تا تکلیف ماندن یا جدایی کیروش مشخص شود و بعد از آن اظهار نظر کنند. در صورت ماندن کیروش این عده ممکن است به سکوت خود ادامه دهند و حرفی نزنند. به خصوص اینکه جام ملت های آسیا نزدیک است و آن ها نمی خواهند فرصت حضور در آن تورنمنت را از دست بدهند. با این حال درصورت جدایی کیروش ، شاهد مصاحبه های جنجالی چند ستاره مطرح تیم ملی علیه سرمربی پرتغالی خواهیم بود. مصاحبه هایی که قطعا حواشی زیادی را در پی خواهد داشت.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار