۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

فوری؛ رونالدو با النصر قرارداد بست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ رونالدو با النصر قرارداد بست. نشریه مارکا مدعی شد که کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان با قراردادی ۲٫۵ ساله به النصر عربستان پیوست و سالیانه ۲۰۰میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد! در...

فوری؛ رونالدو با النصر قرارداد بست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ رونالدو با النصر قرارداد بست. نشریه مارکا مدعی شد که کریستیانو رونالدو با باشگاه النصر عربستان با قراردادی ۲٫۵ ساله به النصر عربستان پیوست و سالیانه ۲۰۰میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد!

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، رونالدو در مدت زمان حضورش در عربستان و باشگاه النصر ۵۰۰ میلیون یورو دریافتی خواهد داشت.

رونالدو بعد از مصاحبه تند علیه سران باشگاه منچستریونایتد قراردادش را فسخ کرد و در حال حاضر که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد، بازیکن آزاد است. به همین دلیل هم شایعه‌های بسیاری مبنی بر حضورش در باشگاه‌های عربی منتشر شده. برخی رسانه‌های انگلیسی هم مدعی هستند که به دلیل تمایل برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو در این قاره می‌ماند تا شانسش را برای حضور در تیمی که در این تورنمنت حضور دارد امتحان کند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار