۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

چرا بعد از جام جهانی هیچ کس عذرخواهی نکرد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،چرا بعد از جام جهانی هیچ کس عذرخواهی نکرد؟. خیلی ها فوتبال را سیاسی کردند و تیم ملی چوبش را حداقل در بازی با انگلیس خورد. بعد از آن تیم ایران ولز را برد که خب برد خیلی خوب و امیدوار کننده ای بود ام...

جام جهانی 2022 قطر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،چرا بعد از جام جهانی هیچ کس عذرخواهی نکرد؟. خیلی ها فوتبال را سیاسی کردند و تیم ملی چوبش را حداقل در بازی با انگلیس خورد. بعد از آن تیم ایران ولز را برد که خب برد خیلی خوب و امیدوار کننده ای بود اما تیم ما هر چه قدر مقابل ولز خوب بود، برابر آمریکا بد بازی کرد و متاسفانه حذف شد.بعد از این باخت که منجر به حذف ایران از جام جهانی شد،انتظار می رفت حداقل یکی از مسئولان عذرخواهی کند . یک عذرخواهی کاملا فوتبالی که هیچ ربطی هم سیاست و مسائل سیاسی نداشت.

در تمام دنیا عذرخواهی کردن نشانه بزرگی است و به قول معروف کسی که عذرخواهی می کند نه تنها کوچک نمی شود بلکه بزرگ هم می شود.بسیاری از تیمها مثل ما از جام جهانی حذف شدند و پس از آن سرمربی تیم یا مسئول فدراسیونشان عذرخواهی کردند اما در مورد تیم ملی خودمان هر چه انتظار کشیدیم خبری از عذرخواهی نشد و در نهایت هیچ کس احساس نکرد که باید عذرخواهی کند.شاید هم مسئولان اصلا لزومی به عذرخواهی نمی بینند و کلا از همه چیز راضی هستند!

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار