۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

فنرباغچه نه؛ پیشنهاد جدید برای سردار آزمون/ استفاده از روابط شخصی در انتقال مهاجم ایران!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فنرباغچه نه؛ پیشنهاد جدید برای سردار آزمون/ استفاده از روابط شخصی در انتقال مهاجم ایران!. این بازیکن با سابقه بازی در تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت در روسیه راهی آلمان شد اما در باشگاه بایر به...

فنرباغچه نه؛ پیشنهاد جدید برای سردار آزمون/ استفاده از روابط شخصی در انتقال مهاجم ایران!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فنرباغچه نه؛ پیشنهاد جدید برای سردار آزمون/ استفاده از روابط شخصی در انتقال مهاجم ایران!. این بازیکن با سابقه بازی در تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت در روسیه راهی آلمان شد اما در باشگاه بایر به دلیل مصدومیت و دور بودن از شرایط ایده آل، نتوانست آمار خوب گذشته‌اش در روسیه را تکرار کند.

به همین دلیل گفته می‌شود آزمون و بایر به دنبال انتقال این بازیکن به باشگاه دیگری هستند و بازگشت به روسیه هم یکی از گزینه هاست. در این ارتباط یکی از برنامه‌های ورزشی در روسیه خبر داد بعد از اینکه «قربان بردیف» سرمربی سابق تراکتور هدایت تیم سوچی را بر عهده گرفت، سردار آزمون می‌خواهد به این تیم روسی برود.

این خبر از طرف «دنیس بویارینتسف» دستیار سابق بردیف اعلام شد و بازتاب زیادی در روسیه داشت. به گفته دنیس، سن آزمون بالاست و انتقال او می‌تواند به سوچی اتفاق بیافتد. وی همچنین مدعی شد بردیف نه تنها روابط فوتبالی بلکه روابط شخصی خوبی هم با آزمون دارد و این موضوع می‌تواند انتقال او به سوچی را تسهیل کند.

قربان بردیف یکی از مربیان مورد علاقه آزمون است که به او در روسیه و در تیم‌های روستوف و روبین کازان کمک زیادی کرد تا به عنوان مهاجم توانمند، خودش را مطرح کند. از بردیف به عنوان «پدر فوتبالی» آزمون هم یاد می‌شود و این مربی زمانی که قصد داشت هدایت تراکتور ایران را بر عهده بگیرد، با آزمون هم مشورت کرده بود.

در عین حال، بازتاب احتمال انتقال آزمون به سوچی باعث شد تا «آرماند دورن» مدیر برنامه سردار به این خبر واکنش نشان بدهد.

دورن گفت: «اگر سوچی واقعاً به سردار علاقه مند است، می‌توانند مستقیماً با ما تماس بگیرند و پیشنهاد بدهند. مشکلی نیست اما اکنون سردار بازیکن بایر است و قرار نیست باشگاه را ترک کند.»

آزمون به تازگی با تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حذف شده است. این مهاجم در جریان مسابقات جام جهانی و بعد از بازی مقابل ولز، در گفتگو با شبکه TRT ترکیه اعلام کرد که عاشق تیم فنرباغچه است و دوست دارد در آینده برای این تیم بازی کند.

همین مسئله باعث شد تا فنرباغچه هم انتقال قرضی آزمون را در نیم فصل در دستور کار قرار بدهد اما هنوز مشخص نیست که آیا بایر با جدایی مهاجم ایرانی خود موافقت می‌کند یا نه.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار