۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱ با تحویل ۳۰ روزه+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ نحوه جستجو با کد پیگیری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از راهبرد معاصر،نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱ با تحویل ۳۰ روزه+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ نحوه جستجو با کد پیگیری. نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خ...

زمان قرعه کشی ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از راهبرد معاصر،نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱ با تحویل ۳۰ روزه+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی+ نحوه جستجو با کد پیگیری. نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو و نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو که روز گذشته با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱ بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  https://www.ikco.ir قرار می دهد لازم به ذکر است که ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولات خود که در سه بخش عادی, ویژه مادران داررای دو فرزند و برای حمایت از خانواده و همچنین جایگزین خودرو های فرسوده محصولات خود را عرضه کرد.

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU۷P با موعد تحویل ۹۰ روزه  و در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU۷P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان ۲ عرضه شد. در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو، نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی در امروز پنجشنبه ۱۰آذر ۱۴۰۱ و آدرس سایت ایران خودرو، قیمت ایران خودرو، نتایج قرعه کشی ایران خودرو؛ لینک ورود به سایت ایران خودرو، لینک برندگان ایران خودرو و سایر جزئیات را خواهیم آورد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱

مراسم قرعه‌کشی دو طرح فروش فوق‌العاده و فروش فوری محصولات ایران‌خودرو برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده دیروز چهارشنبه ۹ آذر برگزار شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱ بر روی سایت ایران خودرو منتشر شد متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو می توانند با کلک بر روی لینک زیر نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو ویژه آذر ۱۴۰۱ را مشاهده نمایند.

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱

قرعه کشی فروش فوری ۳ محصول ایران خودرو با موعد تحویل ۳۰ روزه  دیروز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو امروز بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد همچنین متقاضیانی که اقدام به ثبت نام خودرو های ایران خودرو نموده اند می توانند با کلیک بر روی لینک زیر از نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری مطلع شوند.

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱

قرعه کشی فروش فوق العاده ۲ محصول عرضه شده ایران خودرو روز گذشته با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو همچنین اسامی مادران برنده ایران خودرو در امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۱ بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد.

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی آذر ۱۴۰۱

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه آذر۱۴۰۱

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو آذر ۱۴۰۱

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو با روش قرعه کشی که ساعت آن متعاقبا از طریق سایتesale.ikco.ir اعلام خواهد شد.

جزئیات آمار ثبت نام و عرضه خودرو در ۲ طرح فروش ایران خودرو + جدول

قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو در مرحله چهل و یکم انجام و ظرفیت محصولات در این بخشنامه مشخص شد.

مراسم قرعه کشی طرح فروش ۳۰ روزه (۳ محصول) و ۹۰ روزه (۲ محصول) ایران خودرو ساعت ۱۱ صبح دیروزچهارشنبه ۹ آذرماه انجام شد.

مشخصات متقاضیان منتخب “در طرح عادی” پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

قرعه کشی ایران خودرو

قرعه کشی ایران خودرو

اسامی برندگان در طرح “مادران” پس از استعلام از سازمان ثبت احوال، اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین اسامی برندگان در طرح “خودرو فرسوده” پس از استعلام از سازمان ستاد مدیریت سوخت، اطلاع رسانی خواهد شد.

منتخبان به مدت ۳ روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه، نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

جزئیات فروش فوری و فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه آذر ۱۴۰۱

ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه از روز سوم آذرماه آغاز نموده است.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

خودرو رنگ قیمت (ریال) بهای اشتراک طلایی تک ستاره (اختیاری) موعد تحویل
سورن پلاس دوگانه سوز سفید مشکی خاکستری متال – آبی کبود ۲.۸۱۱.۸۹۴.۰۰۰ ۳۸.۹۰۰.۰۰۰ ۹۰ روزه
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P سفید مشکی خاکستری ۲.۰۹۱.۲۵۸.۰۰۰ ۲۴.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU۷P سفید مشکی خاکستری ۲.۰۹۱.۲۵۸.۰۰۰ ۲۴.۰۰۰.۰۰۰ ۳۰ روزه
سورن پلاس دوگانه سوز سفید ۲.۸۱۱.۸۹۴.۰۰۰ ۳۸.۹۰۰.۰۰۰
وانت آریسان ۲ دوگانه سوز نقره‌ای-خاکستری متالیک- مشکی متالیک ۲.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۸.۹۰۰.۰۰۰

 

ثبت نام ایران خودرو ویژه مادران دارای دو فرزند آذر ۱۴۰۱

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب، فراهم شده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان (مادران مشمول) در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، اولویت با مادرانی است که طی دو سال قبل خودرویی دریافت نکرده باشند. در هر صورت اگر تعداد متقاضیان بیشتر از ۵۰ درصد خودرو‌ها باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

ثبت نام این بخشنامه‌ها همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در سامانه یک خودروساز ثبت نام کند.

طبق قانون مصوب، ۵۰ درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۰ درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار