۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰

فروش فوق العاده سایپا آذر ۱۴۰۱/ فروش فوری و طرح جوانی جمعیت به مدت یک هفته+ لینک ثبت نام سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوق العاده سایپا آذر ۱۴۰۱ از روز شنبه ۱۲ آذرماه آغاز می شود. فروش فوری سایپا برای خودروی کوئیک آر و کوئیک معمولی هر دو با گیربکس دستی به مدت یک هفته آغاز خواهد شد. فروش فوق العاده سایپا تنها ...

قیمت خودروهای سایپا 25 فروردین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، فروش فوق العاده سایپا آذر ۱۴۰۱ از روز شنبه ۱۲ آذرماه آغاز می شود. فروش فوری سایپا برای خودروی کوئیک آر و کوئیک معمولی هر دو با گیربکس دستی به مدت یک هفته آغاز خواهد شد. فروش فوق العاده سایپا تنها با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com صورت می گیرد. متقضایانی که در ۱۸ ماه اخیر از خودروسازها خودرویی دریافت نکرده اند، می توانند با مراحعه به پورتال اینترنتی سایپا نسبت به ثبت نام این خودروی محبوب اقدامنمایند. خودرو کوئیک سایپا دارای موعد تحویل ۹۰ روزه و تنوع رنگ می باشد. با اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات فروش فوق العاده سایپا آذر ۱۴۰۱.

فروش فوق العاده (عادی) و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای دو محصول گروه خودروسازی سایپا از شنبه ۱۲ آذرماه جاری آغاز می‌شود.

خودروهای ارائه شده در فروش فوری سایپا ۱۲ آذر

فروش دو خودرو کوییک R با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۲ آذرماه بصورت اینترنتی بر روی سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com انجام خواهد شد.

در این طرح محدودیت دریافت خودرو در ۱۸ ماه گذشته وجود دارد.

جزئیات فروش فوق العاده سایپا آذر ۱۴۰۱

طرح جدید فروش فوری خودرو کوییک توسط سایپا (+جزئیات و جدول فروش)

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار