۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹

تعداد مصدومان برزیل در جام جهانی به سه رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از فوتبالی،تعداد مصدومان برزیل در جام جهانی به سه رسید.الکس ساندرو دیروز از ناحیه پای چپ در مقابل سوییس مصدوم شد و از بازی خارج شد و نتیجه تست ها حاکی از آن است که برای بازی جمعه مقابل کامرون...

تعداد مصدومان برزیل در جام جهانی به سه رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از فوتبالی،تعداد مصدومان برزیل در جام جهانی به سه رسید.الکس ساندرو دیروز از ناحیه پای چپ در مقابل سوییس مصدوم شد و از بازی خارج شد و نتیجه تست ها حاکی از آن است که برای بازی جمعه مقابل کامرون آماده نخواهد بود و باید مراحل درمان خود را طی کند. دنیلو و نیمار نیز مراحل درمان خود را طی می کنند که البته شرایط درمان این دو کاملا متفاوت است.

نیمار به علت “تب” نتوانسته بود که بازی برزیل و سوییس را از نزدیک تماشا کند اما به نظر می رسد که این مشکل برایش حل شده و مراحل درمان از مصدومیت خود را با دقت طی می کند.

نیمار تمرکز خود را روی بازی یک هشتم نهایی گذاشته است چرا که برزیل صعود خود را به یک هشتم نهایی قطعی کرده و حتی تساوی مقابل کامرون در هفته پایانی نیز کافی خواهد بود تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند و با قرعه آسان تری مواجه شوند.

تیم ملی برزیل در غیاب نیمار و دنیلو توانست سه امتیاز ارزشمند را مقابل سوییس کسب کند که در ابتدا پاکتا و در ادامه رودریگو به جای نیمار در ترکیب بازی کردند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط