۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

همه بار تیم ملی روی دوش استقلالی‌هاست/ پرسپولیس با دیدن جام جهانی از دربی وحشت کرد/ ته حساب استقلال را جارو کردند و رفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،همه بار تیم ملی روی دوش استقلالی‌هاست/ پرسپولیس با دیدن جام جهانی از دربی وحشت کرد/ ته حساب استقلال را جارو کردند و رفتند. محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال گفت: خوشبختانه پرسپولیسی‌ها به چشم خودشان د...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،همه بار تیم ملی روی دوش استقلالی‌هاست/ پرسپولیس با دیدن جام جهانی از دربی وحشت کرد/ ته حساب استقلال را جارو کردند و رفتند.

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال گفت: خوشبختانه پرسپولیسی‌ها به چشم خودشان دیدند که استقلالی‌ها چطوری یک تنه بار تیم ملی را در دیدار با ولز به دوش کشیدند تا بدانند چه دربی وحشتناکی در انتظارشان است.

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره عملکرد استقلالی‌های تیم ملی در جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه استقلالی‌های تیم ملی در جام جهانی هواداران و مجموعه آبی ایران را روسپید کردند. سید حسین حسینی در بازی با ولز یک تنه جلوی بهترین بازیکنان اروپایی ایستاد. او هم در نیمه اول و هم در اواخر بازی ناجی دروازه تیم ملی ایران بود تا در جام جهانی بدرخشد.

وی ادامه داد: اگر یکی از آن توپ‌ها در نیمه اول یا دوم گل میشد معلوم نبود نتیجه چه می‌شود، اما حسینی با رشادت و هوشیاری کارش را کرد و توانست تیم را در جام نگه دارد. انشاالله امشب هم در ترکیب ثابت تیم ملی بازی می‌کند و باز هم یک ۹۰ دقیقه دیگر را با موفقیت پشت سر می‌گذارد.

بازیکن قدیمی‌استقلال درباره روزبه چشمی و عملکردش در بازی مقابل ولز گفت: خوشبختانه دیگر استقلالی حاضر در ترکیب تیم ملی هم باعث سربلندی باشگاه استقلال شد. گلی که روزبه زد زمینه پیروزی ایران را فراهم کرد تا تیم ولز حمله کند و دومی‌را هم بخورد.

نوری ادامه داد: شوتی که روزبه چشمی به دروازه ولز زد واقعاً شوت نبود، آرپیجی بود. او باید یکی از همین آرپیجی‌ها را برای دربی هم کنار بگذارد تا پرسپولیس متوجه شود قرار است با چه تیمی‌بازی کند.

بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط دربی و وضعیت این روزهای بازیکنان استقلال در تمرینات توضیح داد: خوشبختانه بازیکنان با آرامش و تحت نظر کادر فنی در حال سپری کردن تمرینات خودشان هستند و از حالا می‌دانند که بازی دربی را برنده خواهند شد. با این شرایط خوبی که استقلالی‌ها دارند قطعاً یک باخت سنگین با اختلاف چند گل در انتظار پرسپولیس است.

وی افزود: پرسپولیسی‌ها همین که می‌بینند استقلال دروازه بان و بازیکنان ملی‌پوشش تا چه اندازه آماده هستند وحشت دارد با استقلال رودررو شود. این دربی ۶ امتیازی است و استقلال می‌داند با پیروزی در این بازی چطور عزمش را برای قهرمانی جذب کند.

نوری همچنین درباره شرایط مالی باشگاه استقلال گفت: متاسفانه ته حساب‌های باشگاه را هم جارو کردند و رفتند! هیچ پولی برای فتح الله زاده و کادر مدیریتی بعد از خودشان نگذاشتند. حالا هم که ۲۰ روز دیگر دربی است چشم برهم بزنیم مسابقه با پرسپولیس از راه می‌رسد. امیدوارم در این فاصله به فتح الله زاده و باشگاه استقلال کمک شود.

وی یادآور شد: آقای آجورلو آن زمان که تازه آمده بود یک جلسه با پیشکسوتان گذاشت و گفت می‌خواهد آن‌ها را دور هم جمع کند اما بعد از آن هر چه با او صحبت کردیم تا قرار ملاقات بگذاریم یا تماس گرفتیم می‌گفت وقت ندارم. ولی جالب بود که برای دوستان و رفقای خودش همچنین کارمندانی که با حقوق‌های آنچنانی به باشگاه آورده بود همیشه وقت داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

جهانفرحیدری

۰۸ آذر ۱۴۰۱


اگر ولز در حد خونه به خونه بابل هم بازی میکرد وی شوت در چارچوب میزد ادم دلش نمیسوخت اگر ایران مربی داشت 6 گل از انگلیس نمی خورد که الان تو لاف حسینی را بزنی که یک تنه اندازه کل دروازبانهای جام جهانی گل خورده

محمود

۰۹ آذر ۱۴۰۱


اگر واقعا این حرفو میزنی پس دوش استقلالی‌ها چه شد مثل اینکه خم شده ششتا خوردن که خوردن پس حرفو چه میزنی

نظرات بسته شده است