۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

دو انتخاب سخت کی‌روش برای آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امروز مشخص شد که علیرضا بیرانوند مجوز بازی با آمریکا را دریافت کرده است و کی‌روش می‌تواند از او استفاده کند اما نکته اینجاست که حسینی در بازی با ولز خوب کار کرده و حالا کی‌روش باید انتخاب مهمی را ...

دو انتخاب سخت کی‌روش برای آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امروز مشخص شد که علیرضا بیرانوند مجوز بازی با آمریکا را دریافت کرده است و کی‌روش می‌تواند از او استفاده کند اما نکته اینجاست که حسینی در بازی با ولز خوب کار کرده و حالا کی‌روش باید انتخاب مهمی را در درون دروازه انجام بدهد. دیگر تردید مهم کارلوس در پست هافبک دفاعی است جایی که چشمی آن قدر خوب بود که حالا نیمکت نشین کردنش سخت است و اگر او بازی کند احتمالا نورالهی باید نیمکت نشین شود چون خیلی بعید است که کی‌روش عزت الهی را فیکس بازی ندهد.

با توجه به عملکرد تیم ملی در بازی با ولز پیش بینی می‌شود کی‌روش کمترین تغییرات را ایجاد کند اما بهرحال احتمال حداقل یک تغییر وجود دارد. کی‌روش آمریکا را آنالیز می‌کند و خوب می‌داند که آنها فقط برد می‌خواهند. او بر همین اساس تیمش را ارنج خواهد کرد اما قطعا در یکی دو پست انخاب سختی خواهد داشت.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار