۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

تمجید بی‌سابقه کی‌روش از بازیکنان تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تمجید بی‌سابقه کی‌روش از بازیکنان تیم ملی. سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بعد از آنکه در نشست خبری حضور یافت و به طور مفصل درباره بازی با ولز با خبرنگاران گفت و گو کرد، در میکسدزون ورزشگاه احمد بن عل...

تمجید بی‌سابقه کی‌روش از بازیکنان تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تمجید بی‌سابقه کی‌روش از بازیکنان تیم ملی. سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بعد از آنکه در نشست خبری حضور یافت و به طور مفصل درباره بازی با ولز با خبرنگاران گفت و گو کرد، در میکسدزون ورزشگاه احمد بن علی نیز مصاحبه ای را با خبرنگار بین اسپورت قطر انجام داد. کارلوس کی روش در این گفت و گو بیان کرد: وقتی یک بازی خوب انجام می دهید و با روحیه عالی بازی می کنید، این خیلی اتفاق خوبی است. تمام بازیکنان امروز عالی بودند و ما لیاقت این برد را داشتیم. باید به این بچه ها احترام گذاشته شود. نمی دانم چطور باید از آنها قدردانی کنم.

او صحبت های خود را در گفت و گو با خبرنگار قطری اینطور ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم، چون امروز عالی کار کردند. آنها از یک موقعیت سخت به اینجا(قطر) آمدند و این برد نشانه یک تیم بزرگ است. اینکه بتوانند از یک موقعیت سخت بیایند و به این شکل بازی کنند، نشان می دهد که می توانند ادامه بدهند و خوب فوتبال بازی کنند.

خبرنگار بین اسپورت از کی روش سوال کرد: «شما تغییراتی را بعد از باخت مقابل انگلیس در ترکیب ایجاد کردید، آیا این موضوع دلیل عملکرد خوب ایران و پیروزی بود؟» سرمربی تیم ملی پاسخ داد: «نه، من چیزی را تغییر ندادم. همه اتفاقات کار بازیکنان بود. آنها امروز فقط به فوتبال فکر کردند. بدون هیچ ترسی مقابل حریف ظاهر شدند و خودشان را نشان دادند. به همین خاطر بود که نتیجه بازی اینطور شد. می خواهم در نهایت از آنها به خاطر شخصیت فوق العاده شان تشکر کنم.»

بخش پایانی صحبت های کی روش به تشکر از هواداران تیم ملی اختصاص داشت. او گفت: «همینطور از هواداران هم تشکر می کنم که امروز تیم را تشویق کردند و آنها هم مستحق این پیروزی هستند. ما همانطور که قبلا گفتیم، می خواهیم به آنها حس افتخار و خوشحالی بدهیم. بازی قبلی را باختیم و از صمیم قلب ناراحت بودیم، اما امروز نشان دادیم که با این برد می توانیم بازهم امید داشته باشیم.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط