۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵

استقبال تیم سرخپوش از درخواست عجیب سرمربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛  جدایی قربان بردیف از تیم تراکتور قابل پیش‌بینی بود. همانطور که قبلا نوشتیم این مربی نتوانست با بازیکنان ارتباط برقرار کند و حتی با برخی بازیکنان که اتفاقا از نفرات اصلی تیم ب...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛  جدایی قربان بردیف از تیم تراکتور قابل پیش‌بینی بود. همانطور که قبلا نوشتیم این مربی نتوانست با بازیکنان ارتباط برقرار کند و حتی با برخی بازیکنان که اتفاقا از نفرات اصلی تیم بودند اختلاف نطر فنی داشت.

اختلاف بین این مربی و برخی بازیکنان به حدی بود که اغلب مترجم اظهارات بازیکنان را کامل ترجمه نمی‌کرد و البته سعی داشت با این کار از حواشی بکاهد. پاک کردن صورت مسئله اما هرگز مشکلات را برطرف نمی‌کند و بردیف در حالی که با باشه تراکتور قراردادی ۵ ساله داشت و مسئولیت فنی کل باشگاه را بر  عهده داشت به یکباره تصمیم به جدایی گرفت.

آن هم به این بهانه که بنا به نیاز فوتبال روسیه قصد جدایی دارد و برحسب وظیفه اخلاقی باید به این کشور بازگردد. جالب است بردیف در حالی از وظیفه اخلاقی صحبت می‌کند که در مورد قرارداد ۵ ساله با تراکتور اخلاقیات را در نظر نمی‌گیرد و در حالی که هنوز نیم فصل با این تیم تبریزی کار نکرده سودای جدایی دارد‌.

در مورد همکاری این مربی روس با باشگاه تراکتور شنیده بودیم وی طی مراودات تجاری به این باشگاه آمده و بدون شک اگر اینطور باشد برنامه‌های تجاری طرفین در این تصمیم دخیل است. اینطور به نظر می‌رسد که باشگاه تراکتور نیز از این موضوع شوکه نشده و حتی استقبال کرده است چرا که نه تنها قبل از مشورت با هیات مدیره موضوع را رسانه‌ای کرد که از اظهارات ایوب بهتاج، مدیرعامل این باشگاه چنین بر می‌آید که از این پیشنهاد خوشحال هم شدند.

با این حال بردیف باید منتظر تصمیم هیات مدیره بماند هرچند خود به خوبی از تصمیم آنها آگاه است. به این ترتیب از حالا پیشنهادات متعدد به این باشگاه مطرح و گزینه‌ها به سوی آنها روانه خواهند شد و باید دید زنوزی اینبار چه تصمیمی برای تیمش می‌گیرد. خبر خوش برای تراکتوری‌ها این است که با جدایی بردیف برخی بازیکنان که خواهان جدایی بوده و از هم اکنون از باشگاه خواسته بودند برای نیم فصل به آنها رضایت‌نامه بدهند در این تیم می‌مانند. چرا که عمده مشکل آنها با برنامه‌های تاکتیکی بردیف بود همان موضوعی که بردیف را وادار می‌کرد تا پس از هر بازی حتی با وجود برد از بازیکنانش انتقاد کند.

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار