۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

سنگ تمام اسطوره پرسپولیس برای تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پارس فوتبال،سنگ تمام اسطوره پرسپولیس برای تیم ملی فوتبال ایران. محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدارهای بعدی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: ابتدا باید شکست مقاب...

لیست نهائی تیم ملی ایران مشخص شد / تیم ملی عازم ترکیه می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پارس فوتبال،سنگ تمام اسطوره پرسپولیس برای تیم ملی فوتبال ایران. محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدارهای بعدی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت:

ابتدا باید شکست مقابل انگلیس را به فراموشی بسپاریم و مهمترین نکته در رقابت‌های بزرگی همچون جام جهانی حفظ تمرکز است. مقابل ولز و آمریکا، ملی‌پوشان باید دستورات تاکتیکی کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کنند و نوع تاکتیک تیم ملی باید تغییر کند و دقیق و با حوصله بازی کنیم. در ۲ بازی بعدی اگر تصمیم درست بگیریم و تمرکز داشته باشیم، حتی می‌توانیم مقابل حریفان نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

وی در مورد دیدار دو تیم ولز و آمریکا که به تساوی یک بر یک خاتمه یافت، عنوان کرد:

مساوی آمریکا و ولز به نفع تیم ملی کشورمان شد و باید از هر دو تیم در بازی دوم در مقابل ولز و دیدار سوم مقابل آمریکا امتیاز بگیریم. شکل بازی ولز همانند انگلیس است، اما بازیکنان انگلیس خیلی بهتر از ولز هستند.

کارشناس فوتبال در خصوص به کار گرفتن دو مهاجم در بازی ولز و آمریکا تصریح کرد:

دو مهاجم در سطح بین‌المللی داریم که مهدی طارمی مقابل انگلیس هم ۲ گل زد. سردار و طارمی زوج‌های خوبی هستند و هماهنگی خوبی دارند که می‌توانند هر دفاعی را مغلوب کنند. به طور حتم در بازی‌های دوم عیار تیم‌ها مشخص خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران هم بهتر از دیدار برابر انگلیس بازی خواهد کرد. در بازی دوم مقابل ولز می‌توانیم شرایط را تغییر بدهیم و به مراتب بهتر از بازی انگلیس بازی کنیم. نوع بازی باید رو به جلو و تهاجمی باشد و بازیکنان‌مان با دوندگی بیشتر در خط حمله بازی کنند.

کلهر درباره کیفیت تیم فوتبال انگلیس خاطرنشان کرد:

انگلیس بازیکنان بسیار بزرگی دارد که یکی از شانس‌ها و مدعیان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. گرت ساوگیت، سرمربی انگلیس نوع بازی تیمش را تغییر داده است. او توانسته با بازیکنان برتر جهان در بازی هوایی و روی زمین نمایش خوبی را ارائه بدهد تا به یکی از شانس های اصلی قهرمانی بدل شوند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار