۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

قرار نبود من سورپرایز کی‌روش باشم!/ قطعاً نمی‌توانستم به تیم ملی در جام جهانی کمک کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قرار نبود من سورپرایز کی‌روش باشم!/ قطعاً نمی‌توانستم به تیم ملی در جام جهانی کمک کنم. تیم ملی درحالی راهی قطر و بازی‌های جام جهانی شد که کیروش برخلاف سایر مربیان جام جهانی ۲۵ بازیکن را به اردو دع...

سرمربی تیم ملی، صدای استقلالی ها رو درآورد / اعتراض عجیب این آبی پوش به حرکت عجیب کی روش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قرار نبود من سورپرایز کی‌روش باشم!/ قطعاً نمی‌توانستم به تیم ملی در جام جهانی کمک کنم. تیم ملی درحالی راهی قطر و بازی‌های جام جهانی شد که کیروش برخلاف سایر مربیان جام جهانی ۲۵ بازیکن را به اردو دعوت کرد و با خود به قطر برد.

قرار نبود من سورپرایز کی‌روش باشم!/ قطعاً نمی‌توانستم به تیم ملی در جام جهانی کمک کنم

این درحالیست که طبق قوانین فیفا، کارلوس کیروش می‌توانست یک بازیکن دیگر را هم با خود به قطر ببرد.

 بعد از اعلام لیست ۲۵ نفره تیم ملی برای حضور در جام جهانی، شایعاتی در فضای مجازی به راه افتاد که کی‌روش ممکن است یک بازیکن دیگر را هم به تیم ملی اضافه کند و کاروان ایران با ۲۶ بازیکن عازم قطر شود. در واقع این شایعه مطرح شد که قبل از رفتن کی‌روش یک سورپرایز برای همه خواهد داشت و یک بازیکن دیگر هم به این لیست تیم ملی اضافه خواهد شد.

برخی‌ها از محبی وینگر استقلال که در این فصل خوب کار کرده به عنوان سورپرایز دقیقه آخری کی‌روش نام بردند و عده ای هم از دعوت اللهیار صیادمنش صحبت کردند. اتفاقی که رخ نداد و خبری از سورپرایز در لیست تیم ملی نبود.

اللهیار چند ماه پیش و در جریان یکی از دیدارهای هال سیتی به شدت از ناحیه همسترینگ آسیب دید و مجبور به عمل جراحی شد. صیادمنش بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهتش، چند روزی است که تمرینات خود را شروع کرده و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانست تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند.با صیادمنش که این روزها در انگلیس مشغول ریکاوری و انجام تمرینات سبک است، در خصوص وضعیت خودش، تیم ملی و البته غیبت در جام جهانی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

وضعیتت بعد از انجام عمل جراحی چطور است؟

خداراشکر عمل جراحی خوبی داشتم و بعد از گذراندن دوران نقاهت، چند روزی است که تمرینات ریکاوری و سبک را شروع کردم. وضعیتم خیلی خوب است و باید رفته رفته فشار تمرینات را بیشتر کنم تا به آمادگی کامل برگردم.

از چه زمانی می‌توانی به میادین برگردی؟

زمان دقیق مشخص نیست ولی احتمالا از یکماه آینده و بعد از اتمام بازی‌های جام جهانی می‌توانم به میادین برگردم و به تیمم کمک کنم.

با شرایطی که هال سیتی دارد، بعید می‌دانم بتواند به لیگ برتر صعود کند.

خب واقعیت همینطور است و ما نتایج خوبی در این فصل نگرفتیم. به قول معروف کار نشد ندارد ولی مسلما خیلی سخت است که بتوانیم صعود کنیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده و می‌توانیم وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم و به رتبه‌های بالاتر برسیم.

بعد از اعلام اسامی تیم ملی شایعه شد که ممکن است تو نفر بیست و ششم و به نوعی سورپرایز کارلوس کیروش برای جام جهانی باشی. خودت این موضوع را شنیده بودی؟

کسی در این مورد با من حرف نزده بود و قرار نبود من سورپرایز کیروش باشم و به تیم ملی دعوت شوم. من مصدومم و طبیعتا نمی‌توانستم به تیم ملی کمک کنم. باید در حال حاضر به آمادگی لازم برسم و بعد از آن به فکر حضور در بازی‌های باشگاهی و همچنین بازگشت به تیم ملی باشم.

دوست نداشتی در این جام جهانی حضور عضوی از تیم ملی بودی؟

مگر می‌شود دوست نداشته باشم . بازی برای تیم ملی افتخار بزرگی است و جام جهانی هم بزرگترین تورنمنت فوتبالی دنیا به حساب می‌آید. مسلما دلم می‌خواست در قطر باشم ولی خب قسمت نبود. برای تیم ملی و دوستانم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم ملی رخ دهد.

بازگشت کیروش و حضور او روی نیمکت تیم ملی را چطور می‌بینی؟

خب کیروش مربی بزرگی است و تجربه زیادی در جام جهانی دارد. به نظرم همین موضوع می‌تواند به تیم ملی کمک کند. امیدوارم برای تیم ملی اتفاقات خوبی در قطر رخ دهد و دل مردم ایران شاد شود.

بازی با انگلیس را دیدی؟

بله دیدم ولی متاسفانه نتیجه خوبی برای تیم ملی بدست نیامد. انگلیس تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان فوق العاده ای دارد. آن‌ها یکی از مدعیان جام جهانی هستند و بازی مقابل آن‌ها خیلی سخت بود. به نظرم بازی با انگلیس باید خیلی زود فراموش شود و بچه‌ها روی دو بازی آینده تمرکز کنند. فکر می‌کنم مصدومیت بیرانوند هم خیلی تاثیرگذار بود و تیم ملی از نظر روحی افت کرد.

بازی مقابل ولز را چطور می‌بینی؟

خب این دیدار برای تیم ملی خیلی مهم است و به امتیازات این دیدار نیاز داریم. ولز هم تیم خوبی است و تقریبا شبیه انگلیس و بیشتر روی هوا بازی می‌کنند. روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی قوی هستند و قطعا کادرفنی تیم ملی آن‌ها را آنالیز کرده است. قدرتشان مثل انگلیس نیست ولی شبیه آن‌ها هستند. به نظرم می‌توانیم مقابل این تیم نتیجه بگیریم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

به نظرت تیم ملی از گروهش صعود خواهد کرد؟

کار سخت است ولی امیدوارم این اتفاق رخ دهد و تیم ملی برای اولین بار از گروهش صعود کند. تیم خوبی داریم و بچه‌ها اگر خودشان باشند می‌توانند مقابل ولز و آمریکا نتیجه بگیرند و تاریخسازی کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار