۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

ترکیب تیم ملی ایران برابر ولز لو رفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ تیم ملی ایران در دیدار ابتدایی خود در مقابل انگلیس شکست خورد تا برای دیدار بعدی مقابل تیم ولز به دنبال جبران بازی اول خود باشد و در این میان شنیده می شود که کارلوس کی‌روش سرمر...

ترکیب تیم ملی ایران برابر ولز لو رفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ تیم ملی ایران در دیدار ابتدایی خود در مقابل انگلیس شکست خورد تا برای دیدار بعدی مقابل تیم ولز به دنبال جبران بازی اول خود باشد و در این میان شنیده می شود که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به دنبال ایجاد تغییرات بسیار است.

 

این مربی که پس از بازی اول اعلام کرد ترکیب تیمش صبح روز بازی لو رفته در صدد است که اشتباهات دیدار با انگلیس را جبران کند و قصد دارد چند تغییر مهم در ترکیب تیم ملی ایران ایجاد کند.

 

شنیده می‌شود که سرمربی تیم ملی در نظر دارد صادق محرمی و میلاد محمدی را نیمکت نشین کند زیرا این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی ضعیف عمل کردند و کی‌روش در بازی با ولز تصمیم دارد از رامین رضاییان و به احتمال فروان ابوالفضل جلالی در ترکیب تیم ایران استفاده کند.

 

این در حالی است که کی‌روش برای دیدار با ولز تغییرات دیگری نیز در ترکیب تیم اعمال می‌کند زیرا چیدمان متفاوت بازی با تیم ملی انگلیس مورد انتقاد فراوان کارشناسان قرار گرفت و سرمربی تیم علاقه ای ندارد که این روند را ادامه دهد و قصد ایجاد تغییراتی را دارد که به نفع تیم باشد و در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته باشد.

 

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار