۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳

حمایت ویژه پیشکسوت محبوب فوتبال ایران از حسینی جنجال شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمایت ویژه پیشکسوت محبوب فوتبال ایران از حسینی جنجال شد+جزئیات. ناصر ابراهیمی، سرمربی سالهای دور تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر و شکست تیم ملی مقابل انگلیس با نتی...

حمایت ویژه پیشکسوت محبوب فوتبال ایران از حسینی جنجال شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمایت ویژه پیشکسوت محبوب فوتبال ایران از حسینی جنجال شد+جزئیات. ناصر ابراهیمی، سرمربی سالهای دور تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر و شکست تیم ملی مقابل انگلیس با نتیجه ای غیرقابل انتظار اظهار داشت: حقیقتا من بازی اول را ندیدم اما وقتی هایلایت های آن را نگاه کردم و یا از دیگران پرسیدم متوجه شدم که ترکیب اولیه تیم ما درست نبوده است. این از تیم ملی ما و کادر فنی اش که اینقدر راجع به آنها تبلیغات شده بود بعید به نظر می رسید.

وی افزود: باید به آقایان تاج و دوست همیشگی اش کفاشیان تبریک گفت که چنین بلایی بر سر فوتبال ایران آورده اند. خدا می داند تاج از کجا سفارش شده بود که آمد، اسکوچیچ را برداشت و کی‌روش را آورد.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: کارلوس کی روش سالها پیش دستش برای انگلیسی ها رو شد و او را از خاکشان اخراج کردند. این مرد در کشور خودش پرتغال هم جایی ندارد. در این سال‌ها هم از وقتی از ایران رفت نه در کلمبیا و نه د رمصر، هیچ کجا او را نگه نداشتند. چون فقط پول را می شناسد.

ابراهیمی در رابطه با همین موضوع به برد تیم‌های ژاپن و عربستان مقابل آلمان و آرژانتین اشاره کرد و گفت: ژاپن ۶۰ سال پیش برای آسیا زنگ تفریح بود اما آنها با پایه گذاری درست در فوتبالشان و حتی ساختن کارتون فوتبالیست ها و اقداماتی این‌چنینی، امروز به جایی رسیده اند که آلمان را شکست میدهند.

وی ادامه داد: عربستان هم ۵۰ سال پیش جایی در فوتبال آسیا نداشت. آن زمان کویت و میانمار رقبای اصلی ما بودند اما حالا آنها از فوتبال عقب افتاده اند ولی عربستان تیمی شده که خود ما ۲۱ سال است نتوانسته‌ایم آنها را شکست بدهیم.

سرمربی قدیمی تیم ملی فوتبال کشورمان در این باره که گفته می‌شود روحیه بازیکنان تیم ملی بعد از شکست مقابل انگلیس با شش گل از هم پاشیده شده بود توضیح داد: من هم این موضوع را شنیدم که البته طبیعی است. تیمی که ۶ گل می خورد آن هم در جایی مثل جام جهانی که همه دنیا متوجه شکستش می شوند به این راحتی نمی تواند سرپا بایستد. حتی شنیدم گلر تیم ملی از ناراحتی یک روز لب به غذا نزده است. در حالی که حسینی روی هیچ یک از گلها مقصر نبود.

وی خاطر نشان کرد: گلر تیم کاستاریکا، گلر تیم پاری سن ژرمن فرانسه است اما او هم روی هیچ گلی مقصر نبود چون تیم اسپانیا با تیکی تاکای معروفش توانست کاستاریکا را از هم بپاشد. من بازی اسپانیا را می دیدم که آنها در یک صحنه ۳۸ بار به یکدیگر پاس دادند. اما می خواهم این را بگویم که من اصلاً حسینی را درست و حسابی نمی شناسم اما به عنوان دروازه بان تیم ایران روی هیچ گلی مقصر نبود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی دوم تیم ملی مقابل ولز گفت: امیدوارم ولز را ببرند ولی این را باید بدانند که اگر دوباره شکست بخورند باید بعد از مسابقه به تهران برگردند. چون دیگر بازی سومی برایشان وجود ندارد. منظورم این است که اگر با آمریکا هم هر نتیجه ای بگیرند دیگر صعود نمی‌کنیم اما حداقل مساوی مقابل ولز می تواند تیم ما را به صعود امیدوار نگه دارد. تنها امید  باقیمانده برای تیم ملی فوتبال ما در بازی با ولز، گرفتن امتیاز از این تیم است تا با چهار امتیاز صعود کنیم.

ابراهیمی در این باره که گفته شده شاید تیم ملی باید با دو مهاجم مقابل ولز به میدان برود توضیح داد: به طور کلی سیستم تیم ملی ما ۱-۵-۴ است. یعنی سردار آزمون باید مهاجم هدف باشد و در مواقع لزوم ۲-۴-۴ تغییر سیستم بدهیم تا طارمی به آزمون اضافه شود. چون مهدی به خوبی از پشت حرکت می کند و وارد محوطه می شود.

ناصر ابراهیمی در پایان در این خصوص که اگر بخواهد یک جمله به کی روش درباره بازی فردا بگوید آن چه خواهد بود گفت: من با این مرد هیچ کاری ندارم و اصلا نمیخوام حرفی با او بزنم. فقط این را می‌گویم که به سیاست کاری نداشته باش و خودت را داخل مسائل مردم نکن. به فکر تیم ملی ایران باش و لااقل این بار تیمت را درست ارنج کن تا وسط دو نیمه مجبور نشوی در حالی که سه گل از حریف عقب هستی سه بازیکنت را به نیمکت برگردانی.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار