۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

فوری؛ گل‌محمدی با موی تراشیده در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ گل‌محمدی با موی تراشیده در اصفهان.  تیم پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که این بازی از اهمیت زیادی برای سرخپوشان برخوردار است و یحیی گل‌محمدی نیز تلاش می‌کند تا پس از بازی پرماجرا مقاب...

نقل و انتقالات پرسپولیس | پرسپولیس لیست یحیی را خط زد / پشت پرده نقل و انتقالات پرسپولیس در دست...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فوری؛ گل‌محمدی با موی تراشیده در اصفهان.  تیم پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که این بازی از اهمیت زیادی برای سرخپوشان برخوردار است و یحیی گل‌محمدی نیز تلاش می‌کند تا پس از بازی پرماجرا مقابل تراکتور، این بازی را با پیروزی خاتمه دهد.

او در نشست خبری نیز وعده داد که تیمش را با تمرکز کامل به زمین خواهد فرستاد و در این مدت تلاش کرده که ریکاوری خوبی را برای بازیکنانش در نظر بگیرد.

یحیی که در روزهای اخیر تلاش کرده تمرکز را به اردوی تیمش بازگرداند، در حالی تمرین امروز تیمش را رهبری کرد که با موهای تراشیده، توجهات را به خود جلب می‌کرد.

او که هرگز با مدل موی این‌چنینی روی نیمکت حضور نداشته، حالا قرار است به این شکل در دیدار با سپاهان روی نیمکت بنشیند؛ مدلی که مورد استقبال هواداران هم قرار گرفته است.

در تمرین امروز پرسپولیس دو فریم از یحیی با موهای تراشیده منتشر شد و حالا باید منتظر فردا ماند تا تصاویر بیشتری از سرمربی پرسپولیس با این استایل خاص دیده شود.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط