۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

وضعیت آب و هوای امروز ۱۴ مهرماه/ بارش باران همراه با کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و شرق اردبیل ابرناکی، بارش باران، وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می ...

وضعیت آب و هوای امروز ۱۴ مهرماه/ بارش باران همراه با کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و شرق اردبیل ابرناکی، بارش باران، وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می شود. روز جمعه این شرایط، علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از شمال آذربایجان شرقی، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز انتظار می‌رود.

روز یکشنبه با گذر موج تراز میانی جو از شمال غرب کشور برای برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای پنج شنبه و جمعه برای استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز و طی سه روز آینده در نیمه شرقی کشور بویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک انتظار می‌رود.

از شنبه تا دوشنبه با شکل‌گیری توده گرد و خاک در کشورهای همسایه غربی و نفوذ گرد و خاک به نوار غربی کشور کاهش کیفیت هوا همراه با دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار