۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

نساجی و حمید مطهری؛ به امید برد دیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نساجی و حمید مطهری؛ به امید برد دیگر. در یکی از بازی های هفته هشتم لیگ برتر فردا نساجی در استادیوم شهید وطنی میزبان تیم ذوب آهن است؛ تیمی که بعد از تساوی های پی‌درپی سرانجام با شکست پیکان راه پیروز...

نساجی و حمید مطهری؛ به امید برد دیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نساجی و حمید مطهری؛ به امید برد دیگر. در یکی از بازی های هفته هشتم لیگ برتر فردا نساجی در استادیوم شهید وطنی میزبان تیم ذوب آهن است؛ تیمی که بعد از تساوی های پی‌درپی سرانجام با شکست پیکان راه پیروزی را آموخت.

نساجی و حمید مطهری؛ به امید برد دیگر

سه امتیاز دیدار با نفت مسجد سلیمان، نساجی را ۹ امتیازی کرد و موجب صعود این تیم تا رده هفتم جدول شد. جالب اینکه ذوب آهن هم با شکست پیکان ۹ امتیازی شد و اکنون این دو تیم در جدول رده‌بندی همسایه هستند، ذوب‌آهن در تعقیب نساجی رده هشتم جدول را در اختیار دارد.

آخرین بازی دو تیم در اصفهان با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. در مسابقه‌ای که تیم ذوب آهن برای کسب سه امتیاز حملات بیشتری را روی دروازه نساجی تدارک دید، اما به نظر می‌رسد این بار شرایط متفاوت است. نساجی در خانه و با ایده های حمید مطهری ارائه‌گر بازی تهاجمی است و در بازی با نفت نشان داده که بعد از زدن گل های اول و دوم دست نمی‌کشد و دوست دارد تا لحظه شنیدن سوت پایان داور به بازی تهاجمی خود ادامه دهد.

شاید در بازی فردا تیم نساجی باز هم تماشاگران را دراستادیوم شهید وطنی همراه خود نبیند اما به طور حتم مثل همیشه با اشتیاق بازی خواهد کرد چراکه خوب می داند بعد از پایان بازی در صورت برد با تشویق تماشاگران در کوچه و خیابان همراه خواهد شد. حتی برخی از تماشاگران تیم نساجی در جلوی درب استادیوم تجمع می کنند تا به بازیکنان نساجی پیش از ورود به استادیوم روحیه بدهند.

نساجی و حمید مطهری؛ به امید برد دیگر

نساجی و حمید مطهری؛ به امید برد دیگر

نساجی و حمید مطهری فردا برای یک برد دیگر بازی خواهند کرد. البته تجربه ثابت کرده یکی از کارهای سخت لیگ برتر بردن تیم مهدی تارتار است. چرا که این مربی اصول دفاعی را به خوبی به شاگردانش آموزش می دهد. مهدی تارتار، سابقه بردن نساجی در ورزشگاه شهید وطنی را در کارنامه دارد و به همین دلیل شاگردان حمید مطهری باید بازی هوشمندانه‌ای ارائه دهند.

پیروزی برابر ذوب‌آهن می تواند نساجی را یک گام دیگر به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر کند و چه بهانه‌ای بهتر از این برای ارائه یک بازی خوب و کسب سه امتیاز.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار