۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

پرونده های ساختمان های ناایمن روی میز دادستانی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی بابایی درباره لیست نهایی ساختمان‌های ناایمن شهر تهران اظهار کرد: این لیست را باید شهرداری اعلام کند و اعلام آن از نظر ما در شورای اسلامی شهر تهران بلامانع است. باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو شورا...

پرونده های ساختمان های ناایمن روی میز دادستانی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی بابایی درباره لیست نهایی ساختمان‌های ناایمن شهر تهران اظهار کرد: این لیست را باید شهرداری اعلام کند و اعلام آن از نظر ما در شورای اسلامی شهر تهران بلامانع است.

باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وضعیت رسیدگی به ساختمان های ناایمن به کندی پیش می رود، خاطرنشان کرد: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های نا ایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند اما این روند کند است.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه ویژه‌ای دارم که هر هفته جلسه‌ای با شهرداران مناطق داشته باشم و موضوع ساختمان‌های ناایمن را با جدیت پیگیری کنم که ببینیم وضعیت چگونه است و به کجا ختم خواهد شد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه جلسات بررسی پرونده ساختمان‌های ناایمن همچنان در دادستانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتظار می‌رود که مناطق ۲۲ گانه شهرداری در کنار قوه قضاییه برای تعیین تکلیف این ساختمان‌ها پیگیری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار