۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸

فوری| مدارس این مناطق از زاهدان تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، فردا شنبه ۹ مهرماه تمامی مدارس در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر در زاهدان، نصرت آباد و کورین تعطیل خواهد بود. د...

فوری| مدارس این مناطق از زاهدان تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، فردا شنبه ۹ مهرماه تمامی مدارس در تمامی مقاطع در نوبت صبح و عصر در زاهدان، نصرت آباد و کورین تعطیل خواهد بود.

در این اطلاعیه علت این تعطیلی نگرانی والدین از اتفاقات امروز شهر زاهدان عنوان شده است.

بیشتر بخوانیدمدرس‌خیابانی: مهاجمان “تروریست” و تجزیه‌طلب” بودند/ ‌حادثه امروز ۱۹ کشته و ۲۰ ‌مجروح داشت
جزئیات جدید از حوادث امروز زاهدان/ حمله تروریستی به ۳ کلانتری/ بسیاری از مهاجمان ‌شناسایی شدند
به گزارش تسنیم، اشرار مسلح از ظهر امروز در زاهدان ‌با حمله به ۳ کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به سمت کلانتری ۱۶ زاهدان کردند‌.

براساس این گزارش، در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زده و یک نانوایی در منطقه‌ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها  یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند و هم اکنون وضعیت شهر پایدار است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط