۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

عنایتی: تیم‌ملی در دفاع و حمله با برنامه بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عنایتی: تیم‌ملی در دفاع و حمله با برنامه بود. رضا عنایتی، مهاجم اسبق استقلال که توانسته در دوران سرمربیگری هوادار را به لیگ برتر بیاورد، اکنون دور از فوتبال حضور دارد. او‌ با اشاره به شرایط تیم ملی...

عنایتی: تیم‌ملی در دفاع و حمله با برنامه بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،عنایتی: تیم‌ملی در دفاع و حمله با برنامه بود. رضا عنایتی، مهاجم اسبق استقلال که توانسته در دوران سرمربیگری هوادار را به لیگ برتر بیاورد، اکنون دور از فوتبال حضور دارد. او‌ با اشاره به شرایط تیم ملی طی دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال می‌گوید: اردوی بسیار خوبی بود و همان چیزی که از کی‌روش انتظار داشتیم اتفاق افتاد. مقابل تیم پرمهره اروگوئه کاملاً منطقی بازی کردیم و مقابل سنگال هم که از تیمهای پر قدرت آفریقا بود نتیجه منطقی و روحیه بخشی را به‌دست آوردیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود تیم ملی دفاعی بازی می‌کند اینطور توضیح داد: دفاع تیم ملی با برنامه بود. دفاع کردن در فوتبال امروز یک هنر است و تیمی که بتواند از دروازه‌اش حراست کند، کار درستی انجام داده است. در هر دو بازی که در اتریش انجام دادیم موقعیت های گلزنی هم داشتیم و اینطور هم نبود که فقط دفاع کرده باشیم.

عنایتی در ادامه گفت: امیدوارم در باد این نتایج نخوابیم و کادر فنی بتواند نقاط ضعف تیم را ترمیم کند. بردن اروگوئه و تساوی مقابل سنگال شخصیت تیمی ایران را بالا برد اما اگر بخواهیم به این نتایج بسنده کنیم، قطعاً در جام جهانی ضربه خواهیم خورد.

مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد سیدحسین حسینی مقابل سنگال گفت: حسینی عملکرد بسیار خوبی داشت و این موضوع نکته بسیار مثبتی است. حسینی بسیار خونسرد در زمین ظاهر شد و همین یک نقطه مثبت است و امیدوارم که وی بتواند همین روند را ادامه دهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط