۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹

رقیب جدی بیرانوند در تیم ملی مشخص شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رقیب جدی بیرانوند در تیم ملی مشخص شد+جزئیات. در بازی ایران و سنگال با تصمیم کی‌روش، حسین حسینی گلر استقلال در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و مقابل تیم سنگال بسیار خوب عمل کرد و چند موقعیت گل را از ...

رکورد جنجالی این ستاره استقلالی / فرهاد، دمت گرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رقیب جدی بیرانوند در تیم ملی مشخص شد+جزئیات. در بازی ایران و سنگال با تصمیم کی‌روش، حسین حسینی گلر استقلال در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و مقابل تیم سنگال بسیار خوب عمل کرد و چند موقعیت گل را از حریف گرفت تا نشان دهد برای حضور در جام جهانی قطر چقدر انگیزه دارد.

کاپیتان استقلال رقیب جدی بیرو در تیم ملی/ کار کی‌روش برای انتخاب شماره یک سخت شد

طبق گفته نزدیکان باشگاه استقلال حسینی در سالی که سرنوشت جام جهانی او مشخص می‌شود، غیر از تمرینات هر روز خود فرصت بیشتری برای آمادگی می‌گذارد تا بتواند همچنان در محور توجه کی‌روش باشد.

حسینی در بازی با سنگال نشان داد که می‌تواند رقیب جدی‌ای برای بیرو باشد و به راحتی امیر عابدزاده را کنار بزند. طی چند سال اخیر اکثر کارشناسان فوتبال بر این باور هستند که حسینی به حقش در تیم ملی نرسیده و با توجه به آمار بسیار خوبی که فصل پیش در لیگ برتر از خود به جا گذاشت این حق را دارد که یکی از گلرهای اصلی ایران در بازی‌های جام جهانی باشد.

حسینی در بازی با سنگال فرصت پیدا کرد بعد از مدت‌ها خودی نشان دهد و چند سیو این بازیکن تمام نگاه‌ها را متوجه او کرد. آبان ماه می‌تواند سرنوشت حسینی آماده را در جام جهانی مشخص کند و اینطور که پیش‌بینی می‌شود کی‌روش نگاه ویژه‌ای روی او دارد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار