۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

بازگشت این ستاره خیال ساپینتو را راحت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بازگشت این ستاره خیال ساپینتو را راحت کرد. ئمصدومیتی که برای پیمان بابایی در جریان دیدار با نساجی مازندران پیش آمد،‌نگرانی هایی را برای کادرفنی و هواداران استقلال ایجاد کرده بود. این مهاجم که گل او...

بازگشت این ستاره خیال ساپینتو را راحت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،بازگشت این ستاره خیال ساپینتو را راحت کرد. ئمصدومیتی که برای پیمان بابایی در جریان دیدار با نساجی مازندران پیش آمد،‌نگرانی هایی را برای کادرفنی و هواداران استقلال ایجاد کرده بود. این مهاجم که گل اول تیمش در مسابقه قبلی با نساجی را به ثمر رسانده بود، اما در وقفه ایجاد شده در لیگ برتر زیر نظر پزشکان به صورت اختصاصی کار کرد و شرایط بازگشت به تمرینات گروهی را به دست آورد.

بابایی امروز هم در تمرینات گروهی استقلال بدون مشکل حضور یافت و با انگیزه بالا کارش را برای مسابقه با گل‌گهر سیرجان جلو برد.

این مهاجم گلزن که حالا یکی از امیدهای اصلی گلزنی در تیم ساپینتو محسوب می‌شود، با بازگشت خود به تمرینات خیال این مربی پرتغالی را از خط حمله راحت کرده و احتمالا شاهد فیکس بودن او مقابل گل‌گهر در مسابقه بزرگ هفته هفتم خواهیم بود.

بابایی در تمرین امروز هم زیر نظر ساپینتو کارهای تاکتیکی را مرور کرد و حالا اگر به صورت ثابت در ترکیب استقلال به میدان برود، قطعا برای تکرار گلزنی در بازی حساس این هفته تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار