۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴

شرط مهم برای حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال ایران + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شرط مهم برای حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال ایران + جزئیات. کارلوس کی‌ روش بعد از قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران، خواستار استخدام جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی خود شد. شرط مهم برای حضور ج...

نکونام کار خود را در استقلال آغاز کرد / نقل و انتقالات جنجالی استقلال توسط جواد شروع شد / از لیست خرید جواد نکونام در استقلال رونمایی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شرط مهم برای حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال ایران + جزئیات. کارلوس کی‌ روش بعد از قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران، خواستار استخدام جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی خود شد.

شرط مهم برای حضور جواد نکونام در تیم ملی فوتبال ایران + جزئیات

نکو در اردوی تیم ملی در تهران حضور یافته و با کی‌روش دیدار کرد و حتی خبر اضافه شدنش به کادر فنی تیم ملی با حفظ سمت در فولاد نیز منتظر شد ولی با تکذیب گرشاسبی مشخص شد که فولادی ها رضایت این کار را صادر نکرده اند. نایب رئیس فدارسیون فوتبال اما در این خصوص توضیحات جدیدی ارائه کرده که نشان می دهد هنوز مذاکرات ادامه دارد.

منصور قنبرزاده که میهمان تلفنی برنامه شب‌های فوتبال بود در رابطه با موضوع نکونام و حضورش در تیم ملی گفت:

در این مورد به نظر من خود کی روش خیلی دقیق گفت. یک طرف این است که ایشان نیاز احساس می کرد که نکونام به عنوان دستیار ایرانی کنارش باشد. بحثی که در هیئت مدیره داشتیم نیز یک بحث برنامه ریزی شده میان مدت یا حتی دراز مدت بود که به نوعی در کادر فنی تیم جانشین پروری صورت بگیرد.

او با تاکید براینکه تصمیم نهایی را فولاد باید بگیرد افزود:

هدف این بود که در میان مدت یک کادر فنی خوب با تجربه جام جهانی داشته باشیم. در این راستا نظر کی روش روی نکونام بود. ولی باید یک مطلبی را فراموش نکنیم. جواد نکونام در استخدام باشگاه فولاد است و قطعا مدیران محترم این باشگاه باید شرایط را بسنجند. حتما فدراسیون فوتبال با هماهنگی و تعامل با باشگاه فولاد می تواند نکونام را ترخیص کند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال صحبت های خود رد خصوص نکونام را این گونه به پایان رساند:

موضوع در این حد است که به هر شکل باید باشگاه فولاد به این موضوع رضایت دهد تا از نظر حرفه ای به این باشگاه احترام گذاشته شود. خواسته ما ملی است ولی خب شرایط باشگاه فولاد را هم باید در نظر گرفت.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار