۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴

اخبار پرسپولیس| سرخ ها از دریافت غرامت از فدراسیون ناکام ماندند+علت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،اخبار پرسپولیس| سرخ ها از دریافت غرامت از فدراسیون ناکام ماندند+علت. در بازی تدارکاتی ایران و اروگوئه، تنها بازیکنی که از ایران مصدوم شد علیرضا بیرانوند بود. بیرانوند زود برگشت ؛...

نقل و انتقالات پرسپولیس | مشت کوبنده این لژیونر به تیم های لیگ برتری / آمادگی پرسپولیس برای پذیرش این فوق ستاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،اخبار پرسپولیس| سرخ ها از دریافت غرامت از فدراسیون ناکام ماندند+علت. در بازی تدارکاتی ایران و اروگوئه، تنها بازیکنی که از ایران مصدوم شد علیرضا بیرانوند بود.

بیرانوند زود برگشت ؛ پرسپولیس رو دست خورد

در صورتی که بازیکنی در اردوی تیم ملی مصدوم شود و این مصدومیت بیش از ۴ هفته به طول بکشد باشگاه می‌تواند از فدراسیون فوتبال طلب غرامت کند. این جز قوانین فیفا است اما به نظر می‌رسد باشگاه‌های ایرانی چیزی از این قانون نمی‌دانند و تا حالا دیده نشده باشگاهی به خاطر مصدومیت بازیکنش از فدراسیون فوتبال طلب غرامت کند. کاری که اکنون باشگاه بارسا به دنبالش است. آرائوخو مدافع بارسا و تیم ملی اروگوئه در دقیقه نخست دیدار اروگوئه در برابر ایران مصدوم شد و پیش بینی می‌شود مصدومیتش بیش از ۴ هفته به طول بکشد. از این رو باشگاه بارسا می‌خواهد از فدراسیون فوتبال اروگوئه طلب غرامت کند.

با انتشار این خبر پیش بینی می‌شود از این پس باشگاه‌های ایرانی از این قانون استفاده کنند.

اخبار پرسپولیس| سرخ ها از دریافت غرامت از فدراسیون ناکام ماندند+علت

اخبار پرسپولیس| سرخ ها از دریافت غرامت از فدراسیون ناکام ماندند+علت

البته این مسئله به شرطی اجرایی می‌شود که مصدومیت بازیکن بیش از ۴ هفته به طول بکشد.

در بازی ایران در برابر اروگوئه تنها بازیکنی که از ایران مصدوم شد علیرضا بیرانوند بود که در دقیقه ۶۳ بازی جای خود را به امیر عابدزاده داد. او بعید است بیش از ۴ هفته دور از میادین باشد؛ بر همین اساس باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند شکایتی از فدراسیون فوتبال داشته باشد و طلب غرامت کند. سردار آزمون هم با مصدومیت جزیی مواجه شد و دیروز فیزیوتراپی کرد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار