۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴

اخبار پرسپولیس| آل کثیر در تمرین دیروز پرسپولیس حاضر شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار پرسپولیس| آل کثیر در تمرین دیروز پرسپولیس حاضر شد+جزئیات. این مهاجم خوزستانی که در بازی سال گذشته با تیم پدیده دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، در پایان بازی لنگ لنگان و با...

تیم فوتبال پرسپولیس | ستاره محبوب یحیی از پرسپولیس جدا شد / گل محمدی به دنبال گزینه خوب برای جایگزینی آچارفرانسه سرخ پوشان / مقصد بعدی این شاه ماهی کجاست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار پرسپولیس| آل کثیر در تمرین دیروز پرسپولیس حاضر شد+جزئیات. این مهاجم خوزستانی که در بازی سال گذشته با تیم پدیده دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، در پایان بازی لنگ لنگان و با کمک هم تیمی‌های خود ورزشگاه را ترک کرد.

از آل‌کثیر لجباز تا آل‌کثیر مطیع!

در ادامه پس از معاینه‌های فراوان تشخیص داده شد که دچار پارگی رباط شده اما پس از چند روز فیلمی از تمرینات او در دزفول منتشر شد و جالب این که مربی بدنساز شخصی او تاکید داشت که رباط عیسی پاره نشده است!

عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس که مدتها از زمان آسیب دیدگی‌اش می‌گذشت همچنان راضی به جراحی نبود و اعتقاد داشت رباط صلیبی‌اش پاره نشده است، آن هم در حالی که پزشکان عقیده دیگری داشتند!

اخبار پرسپولیس| آل کثیر در تمرین دیروز پرسپولیس حاضر شد+جزئیات

اخبار پرسپولیس| آل کثیر در تمرین دیروز پرسپولیس حاضر شد+جزئیات

به رغم اصرار کادرفنی و پزشکی پرسپولیس، عیسی آل کثیر زیر بار عمل جراحی نرفت تا هم بازگشت خود به میادین فوتبال را به تأخیر بیندازد و هم باعث ناراحتی یحیی گل محمدی شود.

حالا آل کثیر دوباره به تمرینات برگشته و قصد دارد به عنوان بازیکنی مسئولیت پذیر و مطیع زیر نظر کادرفنی و پزشکی تمرین و هر چه زودتر آماده بازی شود.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار