۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴

دردسرهای جالب و شیرین آقای کی روش در تیم ملی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هر چه به جام جهانی نزدیک تر می شویم بحث ها و نظرات پیرامون لیست تیم ملی و بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی افزایش می یابد. به گزارش فوتبالی- جناح راست تیم ملی همیشه محل بحث منتقدان و کارشناسان ف...

سرمربی تیم ملی، صدای استقلالی ها رو درآورد / اعتراض عجیب این آبی پوش به حرکت عجیب کی روش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هر چه به جام جهانی نزدیک تر می شویم بحث ها و نظرات پیرامون لیست تیم ملی و بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی افزایش می یابد.

به گزارش فوتبالی- جناح راست تیم ملی همیشه محل بحث منتقدان و کارشناسان فوتبال بوده مخصوصا پس از آنکه در جام جهانی گذشته وریا غفوری روی پله پرواز به روسیه از لیست تیم ملی خط خورد. این قسمت از زمین همیشه محل چالش هواداران سرخابی بوده و استقلالی ها وریا غفوری را محق می دانستند و حتی مانده بودند که با توجه به جنگ آن زمان کی روش و برانکو، چه موضعی بگیرند. کی روش علاوه بر وریا غفوری، سیدحسین حسینی را هم خط زده بود اما استقلالی ها زیاد کی روش را به خاطر این ماجرا شماتت نکردند. پرسپولیسی ها اما سمت راست تیم ملی را حق رامین رضاییان می دانستند. در هر حال پس از رفتن کی روش و وجود برخی حواشی رامین رضاییان و وریا غفوری به دلایلی کاملا جدا و زمین و آسمانی! از تیم ملی دور شدند و حتی کار به جایی رسید که دراگان اسکوچیچ رسما اعلام کرد که به رضاییان اعتقادی ندارد و البته وریا غفوری را هم هرگز به تیم ملی دعوت نکرد. گفته می شد که برانکو به اسکوچیچ گفته رضاییان را نمی توانی کنترل کنی و حضور او در تیم ملی برایت در بیرون از زمین و رختکن، حاشیه و چالش به وجود می آورد. درباره وریا غفوری هم روایت های متعددی مطرح شده که البته اسکوچیچ، هیچگاه اشاره نکرد چرا وریا غفوری را به تیم ملی دعوت نمی کند.

در هر حال وقتی اسکوچیچ این دو بازیکن را کنار گذاشت، سمت راست مالک جدیدی پیدا کرد. صادق محرمی که در بهترین تیم کشور اسکوچیچ بازی می کرد. بازیکنی که پس از عملکرد مطلوب در پرسپولیس به دیناموزاگرب پیوست و حالا به صورت قرضی در لوکوموتیو زاگرب توپ می زند. محرمی فاکتور های مناسبی از جمله جوانی و بازی در اروپا را یدک می کشد اما برخی معتقدند از لحاظ گل سازی و ایجاد موقعیت سانتر از جناحین هنوز نتوانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد. درحالت کلی می سود گفت صادق محرمی در دفاع خوب است اما فاقد خصوصیات تهاجمی مناسب به نظر می رسد. نکته دیگر منفی در کارنامه محرمی نرخ بالای لو دادن و اشتباه است که شاید باید این اتفاق را به حساب عدم هماهنگی با سایر بازیکنان بگذاریم. اگر کی روش را سرمربی شیفته سبک دفاعی قلمداد کنیم صادق محرمی بازیکن مطلوب کی روش است اما در فاز تهاجمی باید دید او می تواند کی روش را راضی کند یا در نهایت کی روش سراغ بازیکن دیگری رفت مثل رامین رضاییان و یا حتی صالح حردانی خواهد رفت.

رامین رضاییان بازیکنی است که با بازگشت کی روش رویای حضور در جام جهانی برایش زنده شده و می تواند امید داشته باشد تا یکی از ۲۶ بازیکن نهایی تیم ملی باشد. رضاییان در امر گلسازی و گلزنی و ضربات شروع مجدد می تواند حسابی کمک حال تیم کی روش باشد. البته حردانی هم بازیکن خوبی در این سمت است اما فاقد تجربه بین المللی است و باید صبر کرد و دید کارلوس کی روش معادله دفاع راست تیم ملی را چگونه حل می کند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار