۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

کی روش از شرایط لباس تیم ملی رضایت دارد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کی روش از شرایط لباس تیم ملی رضایت دارد+جزئیات. این اعتراض البته پاسخ شرکت آل اشپورت را به همراه داشت و آنها با تست لباس و شستن آن در ماشین لباسشویی و به تصویر کشیدن آن از خود دفاع کردند. از ماشین ...

کی روش از شرایط لباس تیم ملی رضایت دارد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کی روش از شرایط لباس تیم ملی رضایت دارد+جزئیات. این اعتراض البته پاسخ شرکت آل اشپورت را به همراه داشت و آنها با تست لباس و شستن آن در ماشین لباسشویی و به تصویر کشیدن آن از خود دفاع کردند.

از ماشین لباسشویی و تست لباس خبری نیست/ کی‌روش از همه چیز راضی است

جالب اینکه اینبار یک شرکت ایرانی تهیه البسه تیم ملی را برعهده گرفته است اما کارلوس کی‌روش و ملی پوشان اعتراضی به کیفت آن ندارند و همان طور که اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال هم اشار کرده است تیم ملی با البسه ایرانی در جام جهانی حاضر خواهد شد.

جالب اینکه در سال‌های گذشته برندهای خارجی هیچ امتیازی به فدراسیون فوتبال نمی‌دادند و تنها امتیاز آنها در اختیار دادن لباس تیم ملی به صورت رایگان بود؛ کاری که هم اکنون برند ایرانی هم انجام می‌دهد با این تفاوت که برند ایرانی برای در اختیار دادن لباس هیچ قرار خارجی نمی‌گذارد و لباس را در تهران تحویل تیم ملی می‌دهد.

کی روش از شرایط لباس تیم ملی رضایت دارد+جزئیات

کی روش از شرایط لباس تیم ملی رضایت دارد+جزئیات

البته برند مجید که البسه تیم ملی را تهیه می‌کند اسپانسر چند تیم ملی خارجی در رشته‌های ورزشی مختلف است و به نوعی می‌توان گفت برند ناشناخته ای بشمار نمی‌رود.

تیم ملی امشب در بازی با  اروگوئه هم با برند مجید به میدان می‌آید.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار