۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

شوخی ملی‌پوشان با کنعانی زادگان و پورعلی‌گنجی/ مراقب باشید، ستاره اروگوئه شما را گاز نگیرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شوخی ملی‌پوشان با کنعانی زادگان و پورعلی‌گنجی/ مراقب باشید، ستاره اروگوئه شما را گاز نگیرد!. برخی از ملی پوشان با تجربه تیم ملی، قبل از دیدار تدارکاتی با اروگوئه سر به سر کنعانی زادگان، پورعلی گنجی...

لیست نهائی تیم ملی ایران مشخص شد / تیم ملی عازم ترکیه می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شوخی ملی‌پوشان با کنعانی زادگان و پورعلی‌گنجی/ مراقب باشید، ستاره اروگوئه شما را گاز نگیرد!. برخی از ملی پوشان با تجربه تیم ملی، قبل از دیدار تدارکاتی با اروگوئه سر به سر کنعانی زادگان، پورعلی گنجی و سایر مدافعان تیم ملی گذاشته و هشدار می‌دادند «مراقب باشند تا سوارز آنها را گاز نگیرد!»

شوخی ملی‌پوشان با کنعانی زادگان و پورعلی‌گنجی/ مراقب باشید، ستاره اروگوئه شما را گاز نگیرد!

ستاره تیم ملی اروگوئه در گاز گرفتن بازیکنان به ویژه مدافعان حریف هنگام یارگیری روی ضربات ایستگاهی ید طولائی دارد.

باکال نخستین قربانی گاز گرفتن سوارس در زمین مسابقه بود اما پس از اینکه مرد اروگوئه‌ای در دیدار مقابل چلسی «برانیسلاو ایوانوویچ» را هم از لب تیزی دندان خود گذارند، باکال در مصاحبه‌ای گفته بود که سوارس متنبه نشده و نمی‌تواند خودش را کنترل کند. رد گاز سوارز در سال ۲۰۱۳ برای ایوانوویچ یادگار ماند و باکال که در آن زمان برای باشگاه پی‌اس‌وی آیندهوون توپ می‌زد، سه سال پیش از ایوانوویچ و در جریان دیدار تیمش مقابل آژاکس طعم دندان‌های سوارس را چشید.

ستاره تیم ملی اروگوئه پس از گاز گرفتن باکال هفت جلسه از همراهی آژاکس محروم شد و این بدان معنا بود که در آستانه کوچ به آنفیلد در ژانویه ۲۰۱۱، او آخرین حضورش را با پیراهن آژاکس تجربه کرد. سوارس سومین قربانی خود را در سال ۲۰۱۴ و در جریان دیدار تیم ملی اروگوئه مقابل ایتالیا که در نهایت با برتری یک بر صفر تیم آمریکای جنوبی به اتمام رسید، گرفت.

در نیمه نخست بازی پایانی اروگوئه در جام جهانی ۲۰۱۴ مقابل ایتالیا، سوارس با آندره‌آ پیرلو دچار درگیری خشنی شد و بازی‌ساز ایتالیایی را به ظرافت مردی که یک درخت را با تبری تیز به زمن می‌زند، نقش بر زمین کرد؛ در حالی که پیرلو نقش بر زمین می‌شد دستی محکم به گوش سوارس برخورد کرد؛ مرد اورگوئه‌ای که به نظر صاحب دستی را که به گوش وی برخورد کرده، اشتباه گرفته بود، سر خود را بالا گرفت و آزرده، خشمگین و حیرت زده به پیرلو نگاه کرد.

حدود ۴۰ دقیقه بعد و در حالی که نتیجه روی اسکوربرد صفر بر صفر بود، سوارز کار مشابهی انجام داد البته این بار با حرکتی غیرعادی و در نتیجه جورجو کیلینی را به سومین قربانی خود بدل کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار