۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

فوری؛ دراگان در شامگاه دیشب از ایران فرار کرد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،فوری؛ دراگان در شامگاه دیشب از ایران فرار کرد+جزئیات.دو هفته پس از برکناری رسمی توسط فدراسیون فوتبال سرانجام شب گذشته تهران را به مقصد کشورش کرواسی ترک کرد. اسکوچیچ از ایران فرار ک...

مشت محکم اسکوچیچ بر دستور فدراسیون فوتبال ایران / پاسخ کمیته انضباطی به دهن کجی سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از منیبان،فوری؛ دراگان در شامگاه دیشب از ایران فرار کرد+جزئیات.دو هفته پس از برکناری رسمی توسط فدراسیون فوتبال سرانجام شب گذشته تهران را به مقصد کشورش کرواسی ترک کرد.

اسکوچیچ از ایران فرار کرد!

دراگان اسکوچیچ که در این مدت برای تفاهم مالی و رسیدگی به قراردادش در تهران مانده بود و بعد از مدتی از هتل المپیک به هتل هما نقل مکان کرده بود، ساعت ۲۳ دیشب از ایران رفت. «اسکوچیچ» که از این اتفاقات یک ماه اخیر به شدت دلخور، عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید، برخلاف جامعه فوتبال، بازیکنان تیم ملی ایران و اطرافیانش، هنوز با این جدایی کنار نیامده و مشخص نیست تا چه زمانی این خشم و ناراحتی را با خود به دوش خواهد کشید.

فوری؛ دراگان در شامگاه دیشب از ایران فرار کرد+جزئیات

فوری؛ دراگان در شامگاه دیشب از ایران فرار کرد+جزئیات

در این مدت از دستیاران سابق اسکوچیچ، علی اصغر قربانعلی‌پور و هدایتی مترجمش بیش از بقیه با او در ارتباط بودند و برای بدرقه این سرمربی به فرودگاه هم رفتند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار