۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

تولید پسته از ۶ تن به ۱۳ تن شکسته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد حسینی کشاورز نمونه کشوری پسته استان قم در مراسم مراسم شکرانه برداشت پسته که با حضور خبرنگاران و به همت سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد، گفت: باید همواره شکرگذار خدا و با همت و تلاش کار...

تولید پسته از ۶ تن به ۱۳ تن شکسته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محمد حسینی کشاورز نمونه کشوری پسته استان قم در مراسم مراسم شکرانه برداشت پسته که با حضور خبرنگاران و به همت سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزار شد، گفت: باید همواره شکرگذار خدا و با همت و تلاش کارکرد. اگر بنده امروز کشاورز نمونه کشور در بخش پسته شدم به دلیل تلاش، داشتن اراده، و همراهی همه خانواده ام در این گرمای شدید و سوزان بوده است.

وی با اشاره به این چگونه کشاورز نمونه شده است، افزود: اصلاح خاک یکی از مهمترین این موارد است. در هر هکتار باید خاک های زیادی به وسیله تریلی، بیل مکانیکی و لودر زیررو شود و در کنار آن باید تلاش کرد. اگر انسان می خواهد به به جای باید برسد باید دنبال راه چاره باشد و برای رسیدن هم باید سختی را تحمل کرد.
حسینی با اشاره به این که در حال حاضر ۲۰۰ هکتار زیر سطح کشت پسته رفته بیان داشت: اگر مسئولین اداره کشاورزی حمایت و همکاری کنند، می توانم۱۰۰ هکتار دیگر هم زیر کشت پسته ببرم. را هم دارد.

این کشاورز نمونه گفت: در حال حاضر ۱۵۰ خانوار به صورت غیر مستقیم در عرصه تولید پسته فعالیت می کنند.
وی بیان داشت: این تلاش باعث شده رتبه کشوری از ۶ به ۱۳ تن به وسیله بنده شکسته شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط